Gå til innhold

Trenger tips her !! ://

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bebisen min for 15 dager siden, og er usikker på hva reagerer egentlig de mest på ? Vet løk og brus er fy-fy.....men så fikk jeg høre for mye frukt også kunne gi dem vondt...å krydder osv....Sååå masse!

Tør ikke å utforske så mye heller enda....så vil lixom vite hva jeg trygt kan spise /holde meg borte fra..! Er så lenge siden sist, føler meg jo som nybegynner...hehe...:P

D er jo blitt sååå begrenset hva jeg tør og spise...!! I går svimet jeg nesten av da jeg reiste meg opp....Prøver og spise "lett" mat oxo pga vonde hemorider....://

Håper noen med erfaring eller informasjon kan hjelpe mg :)

Klem Bibi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ikke kutte ut alt for mye.

Prøv deg heller litt frem, kanskje reagerer ikke babyen din på noe.

Her i huset er kullsyre helt utelukket, det samme er ren melk og koffein. Kål kan gi luftsmerter, grønne epler, druer, sjokolade, erter, løk, hvitløk (men noen babyer elsker det). Det er det jeg kommer på i farten.

Men som sagt, ikke kutt ut alt på en gang. Hvis babyen har mye magesmerter så kutt ut en og en ting.

Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Jeg har spist alt, hele tiden, bortsett fra fårikål. Hadde det en gang da hun var veldig liten, og det reagerte hun på, ellers har det gått bra. (Mye brus og løk har også gått bra! :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...