Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Drikker de av flaske ennå?Hvor mye drikker de? Hva er min.og max.mengde på en dag?? Lillegutt drikker 2 flasker om dagen,en om mårran og en om kvelden. Ca.4-6 dl om dagen. Når bør man flaskeavvenne?? Drikker lettmelk
Mockanin Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Minsten min er 1,5 år. Han får melk i kopp til frokost og på dagen. Ellers får han vann til middag og til kveldsen (det vil han ha selv) + vann som tørstedrikke inn i mellom ellers. Han får en "kose" flaske med melk før tannpussen på kvelden.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 ok.Nesten samme som her da=) FÅr kun vann til måltidene og tørstedrikk. Men melk på flaske etter frokost og kveldsmat til kos=) Ga melk på kopp i dag,men da tuller han så fælt,Bare spytter ut. Så får se,om han savner flaska etterhvert hehe
Mockanin Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Det går nok over. Minsten her tulla også litt før han skjønnte at det faktisk gikk ann å drikke melk av koppen sin. Man må bare prøve og prøve og ikke gi opp. Jeg håper og kunne slutte med kveldsflasken også om ikke så lenge. Men enn så lenge så koser han seg med den, så vi får se når den "forsvinner". Har litt "noia" for store barn med flaske. En niese av meg er 3 1/2 år og får ennå melk på flaske.
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Gutten vår som er 14mnd, drikker ikke av flaske lengre. Han får melk av tutkopp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå