Mockanin Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Dette er første dagen min på jobb etter å ha vært sykemeldt i en uke. Ikke noe særlig "skøy" og være tilbake akkurat nei. For det første så er jeg ikke bra i nakken ennå, den er et sant helvette, men har tatt med meg det jeg fant av paracette og ibux i heimen så det er bare å hive innpå. For det andre så får jeg høre av et par av damene på huset her at i går så var ikke sentralbordet åpent før kl. 8 og det skal være åpent kl.07.30. Det betyr at hvem som helts kan ha gått ut og inn her siden dørene som er tidsinnstillte og åpner seg automatisk kl. 07.30 har stått ubevoktet. Vikarens unnskyldning haddae vært at hun ikke rakk bussen. HAAALLLOOOOO, hva må man gjøre da? Vise ansvar og komme seg på jobb på andre måter. Man har påtatt seg et oppdrag og det er ens egen skyld om man ikke rekker bussen.Det hadde vist vært "huske-stue" her gitt. Nå sitter jeg her og krysser fingra for at det ikke er denne vikaren jeg skal jobbe sammen med de neste ukene. Måtte bare få ut litt frustrasjon nå på morran....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå