Twig Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Altså forminsking.. Hvordan fungerer det? søking o.l
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Ikke enda, men jeg skal...det jeg har hørt er at man drar til lege for å få henvisning videre,- jeg er 99,9% sikker at jeg kommer til å få en slik operasjon dekket av det offentlige, så da må en ordne noen papirer ang. det. Så har det offentlige samarbeidsavtaler med det private, så man kan bli operert ved en privat klinikk, men likevel få det dekt...er vel det som anbefales for ventetida hos det offentlige er lang, og resultatene er bedre hos de private. Tror faktisk jeg skal ta dette opp ved neste legetime for å få prosessen igang slik at det går minst mulig tid mellom de 3 månedene etter at jeg har slutta å amma (ikke at jeg vet når jeg slutter å amme, så er vel ikke så mye stress ang venteliste) og operasjonen.
Twig Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Mest praktiske er privatklinikker ja.. greit å vite før man skal til legen Jeg er så lei av å ikke finne bh`er som passer, og de har tatt av sin form etter amming og slanking
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg fant til og med ikke min størrelse i en spesialbutikk for BH-er...endte med at jeg kjøpte en som var for liten cup, men en str. større rundt for jeg måtte jo ha BH. Butikkdama brukte jo evigheter på å hjelpe meg med å finne en BH som passa, men siden det ikke gikk så sa hun rett ut til meg at jeg var godt kvalifisert til å få brystreduksjon! Har forresten ikke brukt den BH-en særlig for puppene vokste litt mer etter at jeg kjøpte den!:-/
Twig Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Oj såpass jaa. Uff, det må være veldig slitsomt :SS
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Bare vært så ille etter at jeg fikk snulla...da vokste puppene mine enormt! Så gleder meg ikke akkurat å få melk i dem igjen!:-/ Er vel snakk om at jeg får J-cup da!o.O Men jeg hadde store pupper fra før av, fikk dem nokså tidlig og blei mobba pga dem hele barneskolen, så psykisk sett har jeg mine grunner til reduksjon også...gleder meg som bare det!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå