Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 sliter noe så j... med bekkenet... klarer snart ikke gå... er det ingenting jeg kan gjøre????orker snart ikke mer jeg:( syns litt synd på meg selv akkurar nå... hehe:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Bruker du noen hjelpemidler nå...bekkenbelte, krykker?
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Eneste som har hatt noen som helst effekt på meg har vært varme bad.. På det verste badet jeg 7 ganger om dagen...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 nei, bruker ikke noe hjelpemiddel... Legen min har ikke henvist meg til fysio eller kiropraktor heller, han mente det ikke var hensikt før etter fødsel... Det har ikke vært så ille hele tiden, begynte i ryggen, men nå er det stort sett bare fremme i "rufsa" klarer nesten ikke snu meg om natta, og da knekker det voldsomt der nede... Er vel sikkert litt hva jeg gjør det til og... Er mye ute hos venninner om dagene, men orker liksom ikke bare sitte der heller... gjør vondt det og... Har ikke badekar heller så jef får ikke tatt meg noe bad... vondt altså....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har bekkenløsning i skambeinet, og merker dette veldig om natta...våkner i smerte av å snu meg!:-/ Sitter jeg for mye så får jeg bl i halebeinet, så jeg pleier å liggesitte i sofaen,- altså en mellomting av å ligge og sitte...da er det i alle fall minst mulig belastning på bekkenet mitt. Om natta har jeg to dyner ved siden av meg, som jeg har mellom beina mens jeg sover...uten disse er det grusomt å ligge på sida. Og ligger jeg på ryggen fjerner jeg belastningen på halebeinet ved å ha ei av dynene under beina slik at de er hevet. Er det værst når du har stressa eller gått mye, eller båret for masse? I forrige svangerskap var det i alle fall slik for meg, og det eneste som hjalp var å ligge...nå derimot merker jeg at det også kommer hvis jeg ligger, så jeg må finne en mellomting. Vurderer bekkenbelte nå siden plagene vokser. Du trenger forresten ikke henvisning til fysio, men da må du betale selv, så du kan jo prøve en time for å se om det hjelper.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Ja, det er skikkelig ille om jeg feks har gått veldig mye, eller kjørt mye bil.. Gjort husarbeid osv... Men har også merket at jeg blir stiv ved å sitte eller ligge for mye også... Det er liksom det å finne en mellom ting... Huff, merker at jeg er litt lei dette smertehel... sliten, Lå bare å grein i går når jeg hadde lagt meg, det var så vondt...
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Stakkar oss!!! Er så lei, og synest så utrolig synd på meg selv!. En blir så fokusert på de smertene at jeg klarer snart ikke forholde meg til folk. Ikke sove ordentilg om natten.. Blir sur og lei av å gå hjemme og`. Hater og være avhengig av folk til å gjøre ditt og datt... føler jeg ikke gjør anna en å mase....Stakkars mannen og guttungen he he. Skal bli så deilig å få dette unnagjort. Stooor trøste klem til dere alle!!!!!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 Er så enig så enig _-Nistrik&enettuG-_ hehe:) Syns så fryktelig synd på meg selv.. hehe det ser ikke ut her hjemme, og jeg har såååå lyst til å gjøre noe med det, men det går ikke og det er så sinnsykt frustrerende... Har du lenge igjen du da _-Nistrik&enettuG-_??? Jeg har 4 uker til termin på fredag.. Leeenge...
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Nei det er ikke lenge det!!!! Har igjen....naaa sånn ca 93 dager... ( He he. Har vært sykemeld siden uke 12 pga blødninger.. så begynte bekkenet ..og nå koooser jeg med sterke kynnere og en dæsj rieaktivitet på toppen... ) Har du vært sykemeld lenge eller??
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Oy! Nå hørtes jeg kjempe sur ut he he har "bra" dager innimellon da!!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, har bra dager jeg også, men i går kveld og i dag har ikke vært så bra, lett for å bli litt syting da... hehe jeg blei 50% sykemeldt i uke 18, og 100% fra uke 27. Har hatt kynnere ganske lenge selv, men de er til tider ganske sterke nå.. kommer litt ann på hva jeg gjør liksom.. Har noen flere dager igjen enn meg du da ja... Men de går unna skal du se:) Synes dagene går rimelig fort, til tross for vondtene:)
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Må få lov til å klage litt da ja!! uff, litt greit å snakke med noen som skjønner hva det går i. Kan prøve og forklare smerte, men det gåår jo egentlig ikke. Går liksom og vagger og uffer, men HVOR vont det er visses jo ikke uttanpå..og plutselig ja da virker en nesten normal... kan jo skjønne at folk lurer litt da he he. Men som du sier så flyr dagen trossalt og det er såååå vert det.!!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 hehe, du sier noe:) har faktisk ikke tenkt på det der med at man vagger og litt små halter en dag, også plutselig en dag går man nesten normalt... hehe må se passe rart ut ja:) Ja dagene går:) håper virkelig de 30 dagene mine går super fort, og at jeg slipper så mange dager over... Ha uansett MAX 44 dager igjen da... hehe:) Er liksom litt skummelt å tenke på også syns jeg.. hehe, gleder meg veldig, men er førstegangs, så er spent på den nye hverdagen med lille bebien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå