Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har hørt at el tester også kan ta opp hcg, kan det stemme, at det kan være en indikasjon på graviditet? Vet at det ikke trenger bety at man er gravid men vet hvertfall at el er over. Begynte å miste litt troen på at det klaffet allikevel. Har nemlig hatt tempefall i 2 dager nå. Fikk negativ test 10 dpo, så skal ta neste på torsdag:) Krysser fingre for at tempen stiger når jeg står opp i morgen tidlig, og at det allikevel er et ørlite håp;)
Miss Misantrop Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Denne linken her har svaret på ditt spørsmål: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Kort fortalt eggløsningstest slår ut på både LH og HCG, og kan derfor brukes til å anta graviditet. Men en eggløsningstest er ikke så velbyggd som en graviditetstest og har derfor en rekke feil og mangler. Et annet prespektiv er også at LH stigning i kroppen kan komme av mange ting og da vil altså eggløsningstesten fange opp dette og ikke HCG, slik man kanskje tror..
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Takk for svar Da kan vel kanskje en positiv el test bety andre ting også? Venninnen min har sagt jeg bør være forsiktig med å ha for store forhåpninger eller så kan jeg få en tøff nedtur. Og det tror jeg nok hun vil ha rett i Men klarer allikevel ikke la være å håpe eller tenke på det, uansett hvor mye jeg prøver. Hatt tempestiging idag, noe som gir meg håp, Selv så skal jeg prøve alt jeg kan for å ikke håpe altfor mye
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Oj, cb viste meg et tydelig og fint kryss jo Er visst gravid jeg!!!!!! Jippi!!!!!!!! Så artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå