Bumpan Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bor paa Island og her ser man ikke mange med 3-hjulinger. Utvalget er kanskje heller ikke like godt i butikkene som hjemme. Her gaar det mest i Simo og Emmaljunga. Folk ser nesten rart paa meg med min TFK. I Norge hvor stor prosent (saann ca) tror dere kjöper 3-hjuling i dag i forhold til 4-hjuling?
It's all about me Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tipper det er rimlig 50/50 i Norge jeg. Så rart land du bor i da som ikke har skjønt hvor ytrolig godt det er med et hjul mindre )
vårspiren Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har en av hver type selv. Tror det blir mer og mer vanlig med trehjulinger. Men tror ikke det er 50/50 riktig enda. For dette med trehjulinger tror jeg er i hovedsak et storbyfenomen enn nå lenge (selvsagt unntak her også, men i hovedsak). Jeg vil tippe rundt 30% av vognene som trilles rundt i landet er trehjulinger.
Yrha Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vil også si rundt 30%. Det er kjempestor forskjell på by og bygd her, da. I byene ser man trehjulinger hele tida (jeg syns jeg ser ca 70% trehjulinger) mens på landet har nesten ingen trehjulinger.
clangkaas Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Har det noe med hvordan de brukes? Hvilke type vogn er best i terrenget feks?
hønemor2005 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Aner ikke, men så rart at flere har 3-hjulinger i byene enn på landet? Det er jo 3-hjulingene som er klart best å trille i skog og mark! (altså de skikkelig stødige, med oppblåsbare gummihjul...) Mæsjkelig.
RajaPia Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Har en av hver. GT med 3m hjul Carena med 4 hjul Gt lettest å trille
paulinen Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Det er genialt med 3 hjul i byen, du skal jo alltid rundt ett hushjørne, av og på bussen, inn og ut av trikke og så videre, dessuten tar de mindre plass i bilene, og "byfolk" har kanskje mindre biler, iallefall har jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå