Sistemann i magen <3 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Er det noen som prøver på to veldig tette?..
90210 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jepp vi Vi har en datter på snart 6 mnd og har prøvd siden hun var 3,5mnd gammel :)Du da?
kattungen Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Ja, men fikk akkurat tilbake tr etter fødsel og har ikke helt kontroll på syklusen. Min er 10mnd nå, så spørs jo hvor tette de blir hvis dette i tilegg tar tid, hehe. Hvor stor er din lille?
Mamsen og lillegutt! Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Har en på 7mnd og termin med neste mann i mars :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Vi vil ha! Og småtten vår er 5 måneder Men har ikke fått TR etter fødsel ennå, så det er jo ikke godt å si når det kan finne på å skje - kan jo ta laaang tid ennå! :o/
Lise37 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har to tette barn, som nå er 3 og 4 år (prøver på nr 3 nå da) Han eldste var 5 mnd når nestemann var på vei - og dette kan virkelig anbefales. Slitsomt til tider, men det er det jo uansett!! Disse to gutta mine har alltid en kompis å leke med!
Sistemann i magen <3 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Vår er tre mnd, og vi begynner prøvingen nå Vil gjerne ha de tette, men vet jo aldri hvor lang tid det tar... Har ikke kommet helt i rytme med eggløsning og TR enda heller, så ikke så lett å treffe blink Morsomt at det er fler som prøver på to tette Lise37: Godt å høre at du har gode erfaringer på området!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå