Cat.68 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 jenta mi på 11 år ble påkjørt idag (. De misstenker ribbensbrudd/brist, men siden smellen kom i milten området ville de ha henne over natten til observasjon. Stakkars go jenta mi ( Men tøff er hun,jeg kunne godt dra hjem for hun skulle jo sove nå sa hun ;o))
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Oiiii... godt det enda gikk bra med henne. Hva skjedde? Har brukket et par ribbein selv og vet hvor himla vondt det gjør, så jeg sender henne all min sympati.
Joikaboll@ Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Stakkars jente... tøff er hun som sender mamma hjem God bedring til jenta di
Dotten Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Huff. Stakkars snuppa di da... Godt det ikke var "verre"... Huff og huff. Tøff jente ja Masse god bedring og sender en liten klem
Millie´s mamma Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Stakkars jenta di, sender henne god bedring ønsker. Milten er et blodfylt organ så man blir ofte holdt igjen til observasjon etter en ulykke, hun er i de beste hender iallefall.
Cat.68 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Hun kom syklende ned en bakke (grusvei), og såg ikke bilen som kom fra siden pga en stor buske som stod i veien. Da hun såg bilen var det forseint, hun bromset alt hva hun maktet men skled på grusen. Hun klarte å svinge sykelen til siden men traff bilen med siden i sidespeilet.
Cat.68 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Ja det er hun absolutt. Vi bodde jo nærmest på denne avdelingen i 3 mnd da minstemor var bare babyn så de som arbeider der stoler jeg helt og fult på. De skulle ringe meg om hun ble verre eller begynte å lengte etter mor.
Cat.68 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2007 Jo det går bra med henne. Har ikke hørt noe fra sykehuset heller så hun har det sikkert helt fint.Er nok verre med mor. Aner ikek hvordan jeg skal få sove inatt.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Kanskje en nattaklem fra meg hjelper??*håpehåpe* Godt det gikk bra med tulla di :-) Klemmer i massevis!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Hærligheten...håper det ikke er noe alvorlig, og at hun er hjemme igjen og frisk og rask etter natta på sykehuset! Sender klem til både deg og henne!
suseduse Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 uffa meg, må ha vært en helt forferdelig opplevelse.. god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå