Gå til innhold

noen som har et bra reise mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og babyen min på 7 måneder + en kamerat skal reise.

men jeg aner ikke hvor.

dette er det jeg ønker av en ferie:

god mat

litt varmt.

litt anderledes kultur en her

også må det være ok og ha med seg en baby dit.

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hawaii er bare helt fantastisk. Tenkte vi skulle ta med tullene dit og ett par andre steder neste år =0)

Skrevet

Italia er nydelig. du får billige flybilletter til Roma/napoli/milano, også kan dere leie bil, eller ta svært komfertable tog til hvor dere måtte ønske. rundt napoli er det flotte strender, nydelig mat og mange severdigheter, samt kort vei til Roma! ellers så anbefaler jeg også adriaterhavssiden, men du må sør for Modena. der er det mindre turisme, roligere og flottere strender!

jeg elsker italia. det er enkelt å reise med småbarn i det landet. jeg har reist mye i Italia, sammen med mine foreldre, min mann og alene med min eldste datter.

Skrevet

Om man har bra med tid: USA. Akkurat hvor kommer an på når. Landet er generelt spennende, eksotisk men sivilisert og dessuten råbillig for tiden.

Om man har mindre tid: Spania.

Skrevet

men hvordan gjør man det med hotell da? bare overnatter der det passer?

fikk lyst til og reise til italia jeg :-)

Skrevet

jeg surfer på nettet og finner hotell. noen netter har vi på fine hoteller (svømmebasseng, frokost, air-con osv.) også tar vi noen rimelige netter.

jeg ville ha plukket med ut 2-3 steder og reist til. og valgt hotell utfra hva su skal gjøre påde ulike stedene.

feks.

napoli: se pompeii og vesuv = grei hotell standard, men trenger ikke svømmebasseng, men air-con.

terracina: bading..... og kanskje litt sightsing, men her ville jeg hatt et hotell med litt bedre standard. rundt 1000 nkr pr natt.

osv... skjønner du hvordan jeg tenker?

siden du resier med barn, så ville jeg ha planlagt overnattingene. det gjør jeg når jeg reiser med mine barn, men da det bare var meg (og mannen) så tok vi alt på sparket... men tidene forandrer seg.

Skrevet

jøss du er flink. jeg kan ikke sånt :-)

jeg syns det er en KJEMPE utfrodring bare og bestille en pakketur :-)

*løper og prøver*

Skrevet

Jeg skal straks til Italia med bebis :-p

Skrevet

selvsagt kan du! du må bare prøve. det er uansett veldig fint å gjøre det slik, fordi da får du ferien slik som du ønsker den. lykke til! Italia er bare fantastisk, fra nord til sør, selv om jeg foretrekker sør (Napoliområdeet opp til Roma) og østkysten fra Modena og ned til Bari.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...