Gå til innhold

Babyen rister i magen? HJELP!!!

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er dette? Det kjennes ut som hele magen rister eller at Joakim skjelver, som om han fryser eller får anfaLl!?!?! I tilegg er han blitt veldig rolig, kjenner liv og vet det er normalt at de roer seg veldig på slutten, men jeg er blitt så mye engstelig om dagen. Jeg er å redd for at noe er galt eller at jeg ikke skal skjønne tegnene :(

vært på føden et oar ganger, og alt har vært bra (sist var han veldig rolig og jeg hadde en del sammentrekninger som jordmor stusset over). Jeg føler meg så dum for å ringe om det samme gang på gang og få samme svar og resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ristingen eller skjelvingen er helt ufarlig. Man er usikker på hva det kommer av, men de gjør det vist utenfor magen også :)

Men er du engstelig er det bedre med en telefon for mye til føden enn en for lite....

Lykke til

Skrevet

Den ene min holdt på med det der en kveld også (Jeg er 29+3). Paranoide meg begynte å tenke "skal tro om babyer kan få epilepsi i magen...?". Men jeg slo meg til ro med at alt kjentes bra ut neste dag og dagene etterpå. De kan jo sprelle som besatte når de er født, kanskje de gjør det inni magen også...

Si fra hvis du finner noe info da!

Skrevet

Tror denne skjelvingen har noe med opptrening av reflekser å gjøre. Jenta i magen min har også dette noen ganger.

Skrevet

Er 28+5 nå og opplever akkurat det samme. Kjennest ut som om det er heftige bølger inni magen min :)Ser for meg at han vifter noe voldsomt med armer og bein.

Skrevet

jeg har også hatt mange av disse jordskjelvene. Fortalte jordmor om de da jeg var hos henne sist, og selv om hun ikke kunne forklare akkurat hva det var sa hun det var veldig vanlig. Det kunne være at babyen får frysninger når vi drikker noe kaldt, det kunne være at h*n tisser, og det kunne være mange andre årsaker=)

Skrevet

Takk for var jenter.. tror jeg begynner å bli hypokonder. Syns jeg finner noe å uro meg for hele tiden, huff.. i dag våknet jeg med så kraftog magesmerte at jeg klarte ikke rulle rundt. tok meg sammen og kom meg opp, fant også ut at jeg har fått løs mage (skyldes nok en litt for stor mengde med druer i går, for dte begynte i går). Men det er skummelt nærme termin og jeg er livredd for at noe skal gå galt nå på slutten.. uff :(

Skrevet

Det kan jo hende det er hikking åsså da, for da rister det vel litt.

Skrevet

jeg har også kjent disse ristingene, og fundert over om hun faktisk har ett epilepsi anfall der inne. hikking er det ikke, men jeg har opplevd det akkurat som du nevner. er nok helt ufarlig siden alt sist var bra med den lille jenta. men skremmende første gangen. er i uke 36+4

Skrevet

Tror det bare er positivt at det rister i magen! Det er noe med øvelse av reflekser tror jeg. Har også høgt at det skjer når barnet er svært gla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...