Gå til innhold

Og brått ble bilene til gresskar, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konker dere bare fordi det bikker midnatt? -Hva slags eventyr er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, men ble jo brått opptatt med glasskoprøving.

Skrevet

Måtte du ofre hæl eller tå?

Skrevet

Fortapte meg i sykkelsko, men jeg aner ikke hvordan jeg kjøper sånne ting, så butikk er nok safere enn nettshopping. Med mindre noen her inne kan si meg hva som er forskjellen på en fast og bevegelig kloss og hva som er best til hva. Og om du ikke vet hva jeg spør om trenger du ikke svare.

Skrevet

Kona påstår at bevegelig kloss er best til alt, fordi man da kan variere hvor man vil ha trykket i tråkket (ah, disse fancy faguttrykka), og at alle med et snev av autoritetsforakt selvsagt vil bestemme selv om man skal trøkke bak eller fremme eller midt på. Jeg aner ikke hva hun snakker om, men hun bruker å kunne sine saker.

Skrevet

Nei. Jeg er nok en prinsesse innerst inne.

Skrevet

Som våkner om du blir sussa av en prins i trikot?

Nå skuffer du stort, Månestråle:-(

Skrevet

Tsk, har dere ikke sånn "skriv et moderne eventyr"-oppgaver på skolen din 'a? Kona hadde sikkert vært fjong i trikot.

Skrevet

*gliser sleskt*

JEG er fjong i trikot, i allefall vet jeg de som mener det;-)))

Skrevet

Utmerket, så har jeg et alternativ om fruen skulle nekte å stille. Skjønt, skal det virkelig være moderne er vel ikke monogami tingen, så dere lar dere gjerne kombinere.

Skrevet

He he eeeeh... :-,

Kanskje ikke på det nivået jeg jobber, nei. I den typen eventyr handler vesentlige deler av oppgavene om

1. hva de tjener

2. hva de jobber som (frisør, proff-fotballspiller, verdensstjerne)

3. hva ungene deres heter

Skrevet

Ah. Jeg minnes å ha skrevet et slikt på ungdomsskolen en gang, hvor jeg i følge min klasseforstander klarte "det kunststykke å fornærme stort sett alle samfunnets minoritetsgrupper på groveste vis og slippe unna med det." Alternativt var det i hvert fall i høyeste grad.

Men jeg synes barna dine ser ut til å ha bra fokus, i hvert fall guttene - for i henhold til båssettingskategorier velger jeg å anta at de rike proffotballspillerne er guttene og frisør-trebarnsmammaene til Leander, Chrisander og Bobkåreander er jentene. Minus lesba in spe som vil reise jorden rundt og bli forfatter og hendig unnlater å presisere noe om privatsfæren, kanskje.

Skrevet

;-)

Nei, jeg må innrømme min forbauselse over at samtlige 13 gutter, og bare halvparten av like mange jenter visste hva ungene (to, en av hver) skulle hete!!!

--Og lesba in spe ville reise jorda rundt, sammen med en navngitt kompis (gutt)

Deilig å ha rett? Fint at tiden går framover?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...