♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hva i alle dager er dette? Det kjennes ut som hele magen rister eller at Joakim skjelver, som om han fryser eller får anfaLl!?!?! I tilegg er han blitt veldig rolig, kjenner liv og vet det er normalt at de roer seg veldig på slutten, men jeg er blitt så mye engstelig om dagen. Jeg er å redd for at noe er galt eller at jeg ikke skal skjønne tegnene vært på føden et oar ganger, og alt har vært bra (sist var han veldig rolig og jeg hadde en del sammentrekninger som jordmor stusset over). Jeg føler meg så dum for å ringe om det samme gang på gang og få samme svar og resultater.
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 slik er det med min ogso.. ?? vet ikke hvorfor
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjente også noe som minnet meg om epileptisk anfall i dag! I magen altså.... Har hørt at det er dette som er hikke? Ved undersøkelser tidligere har det blitt sagt at babyen ligger å hikker, da har jeg ikke kjent noe. Men i dag kjente jeg det helt tydelig.... La handen på magen også. Nesten litt snål følelse. Som om hun lå i krampe....
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 men når du ser på nyfødte... så har de noen rykninger.. mens de sover.. plutselig slår ut med armen. osv ser og kjenner igjen bevegelsane på nyfødte med beibin i magen.
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 ja, liksom som en våt hund som rister seg??
varg veum Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 sånn er min og... men jeg har hørt at de tisser..hehe hikke er jo mer sånn en gang her og en gagn dr..for det gjør hun også masssse...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 det er ikke hikke, (ikke at jeg fått doumenrt dette) men det kjennes ut som skikkelig amfall i noen sekunder også gir det seg. Hikke er mer som menneske hikk føler jeg, kjennes ut som spark i lang tid liksom. I tillegg har jeg masse sammentrekninger og kynnere, som er sterke og litt vonde, ikke alvorlige, men mer enn tidligere og jeg har fått vite at det ikke skal gjøre vondt.. Er forresten 35+5
*Vi blir 5* Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har også hørt at de tissr når det "vibrerer" sånn..jeg husker jeg ble redd av de der,tenkte hun fikk et anfall eller noe..Hehe..Men er nok ikke noe farlig nei=)
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 eg syns det er rart at det er pga tiss.. når en beibi svelger og tisser 3 liter i døgnet.. eg kjenner ikke sånn risting kvar dag engong.. ?? ikke at eg vet altso...
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 tror heller ikke at du skal bekymre deg! men eg vart nyskjerrig på kva beibin egentlig styra med ja..
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2007 Enig, hvordan kan det ha seg. Ikke noe typisk mønster på. Ofte en gang i døgnet, men de tisser vel ikke 3 liter om gangen?? hehe.. Ser for meg at han står å tisser rister minien, hehe...
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 tihihihi.... ser for meg strålen ja... *knis*
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2007 tjihi Står å rister den som pappan sin, eller står sånn å fører strålen frem og tilbake. hehe... Nei.. vi må nok skifte på de en stund ja, det er en liten stund til de klarer seg selv
Caelyn Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Jeg spurte legen på sykehuset om dette og hun svarte: Det er babyen som øver seg på å bevege seg inne i magen. Men h*n greier ikke helt bevegelsen perfekt enda, så den ender opp som rykninger/krampeaktige "støt". Og at dette var helt normale reflekser fra babyens side. Så tenk på det positive, babyen øver seg på verden utenfor, men er ikke helt innøvd i det h*n gjør enda. Har det sånn ofte selv, føles som om han får kramper, skjelvinger eller rister inni magen.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Haha...nå rista faktisk piraten idet jeg leste det her! Og det er ikke første gangen hun gjør det...noen ganger rister magen helt sinnsykt,- var ikke sånn med snulla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå