♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Endelig har vi kjøpt ny bilsete til sønnen vår..Recaro... 9-36 kg... Skal han sitte framme? han er 16 mnd.. Han sitter iallefall framme.. Ser at det er mange barn som sitter framme og bakover..
supergyda Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Aner ikke hva som er anbefalt (framme eller bak), men airbag må iallefall kobles ut.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hvis jeg forstår deg riktig nå, sønnen din sitter fremme i forsetet, bakovervendt. Så lenge du har festa bilstolen riktig og bilen ikke har airbag, kan han vel det..
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Har bare 1 airbag, på rattet.. Han sitter ikke foran.. men bakk.. Sitter framme.. Går det bra da? mange sier at det er sikreste å sitte bakovervendt..`?... Har ikke spurt butikken vi kjøpte bilsete hos om det..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Har vært så utrolig mange diskusjoner omkring dette her inne. Det er vel anbefalt at de sitter bakovervendt lengst mulig
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Er litt usikker på hva du mener? Han sitter frame,og bak? Sitter han forovervendt i baksetet,eller bakovervendt i forsetet...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Han sitter framme som vi gjør.. Han liker det så godt.. Når han sitter bakover så syter han bare.. Hørte at det er best at de sitter bakovervendt til de er ca 4 år.. men da blir det jo trange da for beina.. Hmm.. Jeg får bare la han sitte sånn som det er nå hvis han trives best med det?..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 tja altså hvis man først har snudd de så får de gjerne "smaken" på det. men likevel kan hende det gir seg det om du snur han.. hadde ikke turt å ha min fremovervendt da men..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Ok,daskjønner jeg;-) Ikke alle barn som liker å sitte å se bakover,men det er anbefalt. Har mine to fremovervendt selv da det ikke fungerte å ha de bakovervendt lenger.
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Hei Luckymom :-) Hvilken type bil har dere? Mener du at han sitter samme vei som dere, altså at han ser fremover. Eller mener du at han sitter i framsete i bilen? Det er anbefalt at ungene sitter bakovervendt (altså at de ser bakover når man kjører), men dersom ikke han klarer å sitte sånn så må det jo være greit at han sitter og ser fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå