Gå til innhold

noen mammaer med DIABETES her???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjekt å hatt en link med flere som har diabetes... hvordan er livet ditt som småbarnsmor med diabetes?? noen råd?? ideer?? spørsmål?? frustrasjoner?? etc......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har ikke diabetes, men samboer har, så jeg er en treer....

Skrevet

Hvordaner det å være samboere med en som har??? er du redd for at han skal få følinger?????

Skrevet

Nei, men det er en utfordring imellom med ustabilt blodsukker.

Humør og tolmodighet forandrer seg med et sekunds mellomrom.

Han er veldig flink å måle seg, men ikke fullt så flink til å ta vare på sykdommen sin. Spiser mye snop, sitter mye forran tvn og røyker.

Skrevet

Har diabetes og synes det går greit. Litt mindre tid til diabetesen nå enn før, men ellers er det i grunn som før. Hva skal man si? hehe :)

Skrevet

Jeg har diabetes. Er inne på feil forum akuratt nå da. Har ett barn på 2 og straks en til..

Bortsett fra at mine svangerskap har vært veldig slitsomme med mye følinger og denne gang mye bekymringer så syns jeg hverdagen med diabetes er helt grei.

2 åringen kan snart alt om å måle blodsukker og sprøyter.. hehe

Siden jeg er tredje generasjons diabetiker (de to før meg var type 2 da..) så har jeg hele tiden litt bekymringer om mine barn en dag også skal få dette.

I høst begynte plutselig gutten min å tisse så masse og jeg skal love at følehornene mine fort var ute.. Testet blodsukkeret hans på apparatet mitt og det var heldigivs fint..

(siden han ser mamma gjør dette så mye så var det helt greit for å han å stikke i fingeren. Ikke en lyd)

Normalt i andre sammenhenger er jeg ikke like hysterisk, men tror nok jeg er det litt når det kommer til dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...