Gå til innhold

tannlegeskrekk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, vet at dette ikke har noe som helst og gjøre med barneprat,men ser dere svarer så fort her og jeg er desperat, jeg tør nemlig ikke og gå til tannlegen,lovte meg selv og ta turen etter jeg hadde født så jeg kunne ta noe beroligende, men jeg TØR virkelig ikke, har hatt skikkelig skrekk opplevelser der fra barndommen, vet noen av dere om legen min kan hennvise meg til noen så jeg kan få narkose??jeg tør virkelig ikke gjøre noe uten d,og jeg har så tannverk innimellom,er mange år siden jeg var der sist, håper noen vil svare meg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt.....

Skrevet

Jeg hadde det på samme måten, men fant et nummer i telefonkatalogen som ver til et sentralbord for tannlegeskrekk, der hadde de samlet tannleger som er eksperter på dette. Det var for endel år siden i Bergen. Da kom jeg over han jeg bruker som tannlege nå. Det er som natt og dag. Som å gå på service med bilen, det eneste stedet det gjør vondt er i pengeboken. jeg bruker å si til ham at hvis han skal gjøre noe med ei tann må han bedøve den sån at den er død som en stein, og det er den. Jeg ligger og tenker på hva jeg skal gjøre resten av den dagen og er ikke noe redd lengre. Jeg håper du finner en bra tannlege og får oppleve at det er noe helt annet i dag enn hos skoleskrekklegen før i tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...