fleXibel Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg må innrømme at jeg kan være liiiit pervers til tider..(bare i tankegangen da)...hehe Tror svigerinna mi er nokså enig....eller hva?????? Ei jeg gikk i klassen til sa til meg engang " det er så fint å prate med deg, for du blir ikke sjokkert av noe".... hva skal det bety.. he he
Gjest ->>- Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kommer fullstendig an på hva du legger i ordet. Som i "avvikende," ja, definitivt. Som i "tenner s/m og wetsex med en fyrrig pakistaner og tre schäferhunder," nei, nok en gang definitivt.
frøken blå Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hva er å være pervers da egentlig? Jeg kan være grov som bare pokker i språkbruk, og noen ville tanker av og til ja. Men hva er liksom å VÆRE pervers? "Lurer på hvordan han ser ut i KUN snekkerbelte?" "Mon tro om han kan noen skikkelige moooooooves?" sånn liksom?
fleXibel Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 He he.. mener mest i tankegang og språkbruken.... he he ikke wetsex og pisk og håndjern nei......he he.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg blir vel sjelden sjokkert av noen levemåte,så hvis du legger det i ordet pervers,så er jeg nok det,men ut fra slik jeg ser på ordet,så er jeg ikke pervers. Blir bare sjokket jeg når jeg ser at noen på en eller annen måte utsetter det kjæreste en har,nemlig barna for fare.Ved for eks røyking i svangerskap,snu bilstolen tidlig osv
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Så en 1-åring i forovervendt bilsete er perverst? ;-)
2005&2010 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det er jeg. Men bare i tankegangen..hehe Ikke noe trekant med en gris og en transe for min del..hihi
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kan være pervers:)På flere måter,men ikke på en ekkel måte(tror jeg). Og det skal mye til for å sjokkere meg;o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Spinderella hvis det var mitt innlegg du siktet til så sa jeg ikke det,men jeg sa at jeg ble sjokket over for tidlig vendt bilsete,siden HI nevnte at hun aldri blir sjokket,prøvde jeg kommer med eksempler der jeg gjorde det. Som jeg også prøvde å si,så ser ikke jeg på at om en blir sjokket over ting eller ei,noe tegn på om en pervers,det er vel heller være måten til personen som sier om en person er pervers eller ei.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Pervers blir vel et helt feil ord å bruke, for det kommer an på oppfatningen av det. For meg så er perverse noen som liker å ha sex med barn eller dyr eller wtsex. Så etter min definisjon; NEI.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 pervers og pervers, vil heller si jeg har litt "koffert" humor, hehe.. men kan ikke kalle det pervers..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Pervers er helt feil ordvalg tror jeg.. Ihvertfall sånn som jeg skjønte det... Hva du mente med innlegget ditt altså...;o Vil si at jeg tenker koffert til tider ja.., og fått høre det flere ganger...;o
Twig Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Kommer helt an på situasjonen men er ikke helt født i en koffert
fleXibel Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. juli 2007 Åkei.. Bøyer meg i støvet.. he he Koffert er mer det rette ordet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå