Gå til innhold

Babyen rister i magen? HJELP!!!

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er dette? Det kjennes ut som hele magen rister eller at Joakim skjelver, som om han fryser eller får anfaLl!?!?! I tilegg er han blitt veldig rolig, kjenner liv og vet det er normalt at de roer seg veldig på slutten, men jeg er blitt så mye engstelig om dagen. Jeg er å redd for at noe er galt eller at jeg ikke skal skjønne tegnene :(

vært på føden et oar ganger, og alt har vært bra (sist var han veldig rolig og jeg hadde en del sammentrekninger som jordmor stusset over). Jeg føler meg så dum for å ringe om det samme gang på gang og få samme svar og resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen med erfaring? Ingen som kan si noe om hva disse skjelvingene kan skyldes??

Skrevet

Høres ut som førte gang jeg skulle ha barn.

Noen dager før fødselen trodde jeg virkelig at babyen var på vei ut at mitt gode skinn... Så føtter gå som trommestikkere inni der, og gubben flyttet flere meter unna, da det så ut som "Alien".

Vel, det roet seg, og etterhvert begynte riene.

Vet ikke hva som skjer i magen din, men det kan være noen som er klar for å treffe mamman sin snart!

Skrevet

Er ikke helt sikker på om det er akkurat det det samme som jeg kjenner, men jeg opplever noe lignende av og til, varer ikke lenge om gangen. Vet ikke hva det er, men jeg tror kanskje babyen plutselig spreller veldig, og at man da får følelsen av at den skjelver eller noe. Vet bare at jeg kjente akkurat det samme da jeg var gravid sist, og det var ihvertfall ikke noe galt med den babyen. Jeg har termin to uker etter deg, og min baby har ikke lagt seg på plass ennå, men hvis den har det hos deg, så er det naturlig at du da kjenner liv på en annen måte. Du har jo ikke mange ukene igjen, så babyen har ikke mye plass til bevegelse, så det er vanlig at det kjennes annerledes ut da. Du må likevel ikke være redd for å kontakte føden når du bekymrer deg, de skal ta deg alvorlig uansett, men jeg tror nok at alt er i orden hos deg.

Lykke til med fødsel og baby : )

Skrevet

Takk for svar.. hjelper å få snakke litt med folk som lurer på eller har opplevd det samme. Jeg er nok en som bekymrer meg veldog og ofte over ting som ikke er nødvendig å bekymre seg over, men man er jo redd for at noe skal være galt eller gå galt på slutten. Det hadde jo vært morsomt om det er som du sier Lompa75 :-) At han vil ut snart, hadde en drøm i uke 31 om at han kom 9 uke 36 og om 2 dager jeg er 36+0 :-) Hehe... Vi kan virke litt "syke" vi gravidekvinner, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...