Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 At han jobber hver natt (4 dager i uka) og da står opp kl 16 for å dra på jobb kl 22? For meg så går det veldig bra! Han trives med det, og da er det greit for meg! Er heller uvant nå når han er hjemme!
frøken blå Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Niks "Kjenner" han barna deres? (siden han aldri er hjemme eller våken når de er oppe tenker jeg han står jo opp 2 timer før barne-tv.... etter dette legges vel barna)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Så lenge din mann trives med det og dere syntes det er greit er vel det helt flott. Så lenge man har det bra er det viktigst. Værre med mannfolk som sitter på ræva hjemme uten jobb =0)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Han ser junior fra han står opp kl 16 og til han legger seg kl 19.. Og i helgene da.. Så ja, han "kjenner" gutten vår..
supergyda Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 "Aldri" var vel å ta litt hardt i? DEt er fortsatt 3 dager igjen i uke om man jobber nattvakt 4 dager
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det hadde jeg nok taklet. Nå har jeg en mann som jobber 2 uker i slengen i Hammerfest (bor på østlandet) og er hjemme i 3 uker. Så hadde nok taklet det bra, er vant med å være alene med begge ungene. Og hvis ungene er i bhg så merker jo ikke de at pappaen sover på dagtid:-))
uups123 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Dere får jo litt tid ilag da så det burde vel gått greit... men kjipt å sove alene om natten..men han ligger jo i huset deres å sover om dagen så da kan du jo stikke hodet innom for å se på han ett par ganger..hihi
Honningmelon Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Her drar pappaen på jobb kl. 05, og kommer hjem kl. 18, så ja, jeg takler det. Og det går helt fint i forhold til barna. Dette var en jobb han bare måtte ta for å komme seg bort fra den gamle... men, hvis denne jobben her viser seg å være veldig bra, flytter vi kanskje litt nærmere etter hvert, så arbeidsdagen blir kortere.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 4 netter hver uke,hadde jeg synes var mye,men hvis det var en jobb han hadde og ikke fikk en annen kunne en vel ikke si så mye. Samboer har snakket om at hvis det blir ledig nattstilinger hos dem,vil han gjerne søke,noe jeg er enig i da jobber han bare 3 netter i uken og har hver 3. uke helt fri.Tror det var det og da får vi jo mye tid sammen da.
monztah Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Altså...alle barn legges ikke rett etter barne-tv da :-). Og er ikke det vanlig da, at den som er yrkesaktiv ikke er hjemme før ca kl 16? Og mange drar vel på jobb om morgenen da knuppen sover fremdeles? Barna ser da vel faren like mye som (eller mer enn) gjennomsnittet kanskje?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 ja jeg må takle det jeg. min jobber i ambulansen. annenhver uke av å på. å jobber en uke i strekk da. Å da kan han når som helst risikere å få langtur. å opptill flere ganger i døgnet. Når han har friuke fra ambulansen kjører han buss. men det er bare på sommern.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Etter å ha hatt han borte hele uka gjennom i 3 år så er jeg nå fornøyd med jobben hans. Annehver uke natt, da kommer han hjem rundt 6 om morgenen, sover til rundt 16 og drar på jobb i 19-20 tiden. Works for me! Vi får ettermiddagen sammen og jeg får alenetid på kvelden:-)
Mulle :) Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 ja det hadde jeg taklet. Er jo ikke noe forskjell om han sover på natta, drar på jobb om morningen og ikke er hjemme før halv 5. enn om han jobber natt og sover når ungene er i bhg/skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå