Wildchild Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 I morgen fyller jeg bare 29 år. :-) Jeg som akkurat fylte 18 år..
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Tjohoo!! Hadde egentlig ikke tenkt å feire, men ostekake er laget og brownieskake med oreoskjeks skal lages i morgen. Bursdag er først og fremst en fin unnskyldning for å lage kake, og ikke minst spise kake.. :-D
lilja70 Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Happy birthday to you Happy birthday to you Haaaappyyyyyyyyyyy biiiiiiiiiiiiiirthdaaaaaaaaaaaaaaay Tooooooooooo WiiiiiiiiiiiiiiildChiiiiiild Haaaaaaaaaaaappy Biiiiiiiiiiiirthdaaaaaaaaaaaaay toooooooooo Yooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Hurra. Om et år er du ferdig du og.
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2007 Hmmm........merkelig... Jeg kjenner INGEN forskjell.. Kanskje de har skrevet feil dato på fødselsattesten?!?
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. juli 2007 Takker :-) Det ante meg at du var her inne Yppert, kunne ikke tenke meg at du husket bursdagen, da det ramlet inn en sms fra deg nå.. Du er jo mann.. :-D
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 phuuu... har jo holdt meg her inne nesten hver dag i frykt for å glemme dagen:-) Endelig kan jeg snart ta ferie....
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. juli 2007 Jaha, så du tror at alt arbeidet er over nå liksom? :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #19 Skrevet 3. juli 2007 Var jo bare et lite håp om å få seg nopen dager fri da:-)
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. juli 2007 Du tjukkas (fint bilde på profilen), hør her ingen har fri ett eneste sekund når det gjelder meg. Er ikke du slaven min da?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #21 Skrevet 3. juli 2007 Hør her.. ingen kaller meg tjukkas:-) Det bildet er så fint så..... At jeg er slaven din forsterker grunnen til at jeg trenger en ferie nå.... måte på hva en stakkars mann skal klare:-)
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kalte jo deg akkurat for tjukkas, men du har bare deg selv å takke. Ligge på sofaen og pimpe øl hele dagen, greit nok, det er praktisk å kunne bruke magen som spisebrett, men det er vel flere mål å oppnå i livet enn det? Mål som å bli en enda bedre slave, det er et fint mål! :-D Har du ikke hørt ordtaket som sier at man klarer det man må...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #23 Skrevet 3. juli 2007 Akkurat ja... nå ligger jeg fakrisk ikke på sofaen å pimper øl hele dagen bare så det er klart:-) Det ordtaket er et gammelt og utrangert ordtak.. må være skrevet før steinalderen og kvinnefrigjøringa:-)
Wildchild Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 3. juli 2007 Med tanke på bildet du har på profilen din og den yppert jeg traff sist, så kan du ikke ha gjort så mye annet enn å ligge på sofaen... Om bildet er deg da.... :-) Det er mye som er utrangert siden kvinnefrigjøringa begynte, menn bl.a.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #25 Skrevet 3. juli 2007 halloooooooooooo.... dhøøøøøøøøø... Nå skal du være utrolig glad for at det er bursdagen din i dag:-) Hvis ikke skulle jeg gitt deg åndelig juling her i natt..... Jeg vurdere faktisk sterkt å flytte til et araberland der damene går i bånd og bruker heldrakt slik at vi mannfolk ikke blir forstyrret. Problemet med damene i den vestlige verden er at de ALLE sammen er søte og yndige frem til et visst stadiet av livet hvorpå de forandrer seg til en fæl mutantlignende sak som minner om en genmanipulert kloning av Gro Harlem og Erna Solberg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå