Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Gikk ikke ann å sende deg pm! Jeg holder også hus i Åsane. Men jeg har begynt å jobbe igjen da. Vi anbefale deg å gå i åpen barnehage i Åsane nye kirke, de har babysang på torsdagene (sikkert stengt nå i sommerferien). Send meg en pm om du vil :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2007 dytter den opp igjen jeg :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 hei! Eg e ikkje den du ser etter, men ser også etter januarbaby i hus... Men spør likevel deg om kor Åsane nye kirke ligger?
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Det er den som ligger rett ved åsane senter. Jeg gikk litt på babysang der med Magnus, og han synes det var stor stas! Så vil virkelig anbefale det :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Må man være fra Åsane da, eller kan man komme fra et annet sted... Eg meldt meg på babysang her fra høsten, men har ikkje hørt noe, så vet ikkje om vi kommer med... Koster det noe?
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Er Åpen barnehage i kirken, og det koster 10 el 20 kr. hver gang man er der, men ikke noe sånn påmelding eller noe, man kommer om det passer Babysangen er fra 0-1 år, også er det "stor barnavdeling" for de over 1 år. Du sier du bor nord for åsane, kan jeg spørre hvor da? Send meg en pm om du ikke vil skrive det her :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Meland kommune... Vi har nett flyttet hit, slutten av april... ville helst bo i Bergen kommune, men der fant vi ingen ledig leil å leie
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 og returen har fått svar :-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå