Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du syns det kjennes ut som spark i magen når du ikke er gravid vil jeg tro.

Jeg hadde det slik halvannet år etter at eldste ble født. Kjentes akkurat som at det var en baby som sparket i magen min, men visste at jeg ikke var gravid.

Skrevet

Hvor lenge etter fødsel kan en kjenne det da...? Og er det hele tiden eller bare i perioder...?

Skrevet

Aner ikke faktisk. Jeg hadde det bare i en liten periode. Begynte faktisk å bli bekymret for om jeg var gravid igjen. Tok test for sikkerhets skyld jeg da. Dette var som sagt halvannet år etter fødsel. Varte ikke så lenge, men husker ikke HVOR lenge.

Skrevet

Takker for svar... Får krysse fingrene for at det er det jeg kjenner jeg også og ikke noe annet inni der... Mon tro om angsten for at en skal være gravid kan utløse de...?

Skrevet

Noen flere som har erfaringer med disse fantomsparkene...

Skrevet

Jeg har det innimellom.. og mini er 8 måneder nå.. kjenner det viss jeg ligger stille eller er stressa.. Skikkelig ekkelt!

Skrevet

Ja det er ekkelt... Håper for all del at det bare er fantomspark jeg kjenner da... Men det er jo så virkelig...

Skrevet

Jeg har så ille fantomspark noen ganger at de synes utenpå magen til og med :) tuppa mi er 15 mnd nå.. Kjenner det flere ganger i uken og det har jeg gjort helt siden hun ble født..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...