SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 passepartout? *kremt* den greia som ligger utenpå bildet inni ramma... he,he lett å forklare, men... skal skrive en mail til fotografen, så vil ikke drite meg helt ut heller...
frøken blå Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 uttales iallefall *paspatur* men aner ikke hvordan det staves riktig....
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk ) *hurra for meg* akkurat som jeg trodde hi,hi
Katja Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Fant begge skrivemåtene på nettet, men ser ut som om Passepartout er det mest brukte (og sikkert det riktige).
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Hm,merkelig.På siden til www.innrammingsmesteren.no står det slik jeg har skrevet det. De burde jo kunne skrive det korrekt.
monztah Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Ja...merkelig det. Men det er fransk og skrives passepartout, er rimelig sikker på det =). Også rammeeksperter kan skrive feil ;-).
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Ja,fant den andre måten og skrive det på også nå. Jaja,da er nok begge riktig ;-)
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2007 var ikke så store forskjellen uansett da en venninne sa det var pass-partut eller pass-partur, og det så helt på jordet ut for meg...Derfor jeg måtte sjekke at jeg ikke var helt på viddene! Takk, takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå