Gå til innhold

Bleiene Huggies..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det de badebleiene?

I så fall kjøpte jeg en pakke på Meny.

Skrevet

Vanlige bleier, men kan godt hende de har de som badebleier og... takk for svar.::)

Skrevet

Vet ikke om vanlige Huggiesbleier føres i Norge. Og det er igrunn like greit.... Jeg måtte bruke de til mine barn da vi bodde i utlandet, og etter min mening er de ikke på langt nær så bra som Pampers og Libero. Flere ganger var minstemann på 3-4 mnd våt igjennom på morgenen.

Skrevet

hm... okei...:) synes motivene er så søte... men er jo viktigere at de ikke lekker... takk for tips

Skrevet

huggies får en tak i på OBS, coop. vi har brukt huggies når vi har vært i Italia, og vi har aldri opplevd lekkasje med de. men faktisk vært veldig fornøyde, da bleiene er veldig skånsomme mot huden. de etterlater blant annet ingen bleiemerker.

Skrevet

Det var egentlig ikke det at de lakk, men de var ikke gode nok til å suge opp all fuktigheten. Og når de ble skikkelig våte kom det noen geleaktige klumper ut av de.

• 1 måned senere...
Skrevet

Aldri vært fornøyd med noen bleier, men Huggies er de beste jeg har brukt, men får ikke tak i dem her noen plass tror jeg :/ Noen som vet om hvor jeg kan få tak i dem rundt i Hedmark/Oppland område?

Skrevet

Her på Meny har de i hvertfall Huggies. Tenkte at neste gang jeg skal kjöpe bleier så skal jeg teste dem ut.

Skrevet

Når vi var på ferie i år, så kjøpte vi huggies. Og de er de BESTE bleiene vi har brukt. Romslige og luftige, vi merket ikke noe at de lakk. Var storfornøyde med de. Får kjøpt de på Mega, det gjør man her ihvertfall

Skrevet

Ultra selger dem,og de er mye billigere enn libero og pampers.. Jeg har vært fornøyd:)

Skrevet

Kjøpte de i england. De passet ikke til tullas stump. Bare lakk =0(. Må kjøpt for store =0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...