Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har litt frizzy hår,bruser lett og består av mange tynne fine hårstrå... Det er tjukt av dem hehe Hva bør jeg bruke for å unngå den frizzen? Ser ut som jeg har en skjult afro under alt håret etter en stund. Tips mottas med takk!
Moyra Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Som frisør råder jeg deg til å ta en tur til en frisørsalong. Fortell om problemet ditt.. Da vil du garantert bli anbefalt en fuktighetskur og en antifrizz-olje til å bruke på tørt hår.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Bruker SP sin 30 seconds kur, den varmekuren i stedet for balsam 3 ganger i uka. Håret mitt er ikke tørt, det er bare brusete. Olje har jeg prøvd, det blir bare tungt av det. Tenkte mer på en type styling, som jeg kan kline oppi og forme litt samtidig(hvis det fins.)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Saltvannsspray! He, he - bare kødda. Tenk deg den sveisen etter det fikk soltørke da!!! Hi, hi. Tøft (Jeg har jo så slett og tynt hår at jeg bare kunne drømme om en bøy og en krøll her og der...)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Vet at Sebastian-serien har en stylingcreme som brukes til å samle brusete og frizzy hår...en venninne av meg er totalt avhengig av den Ta å spør en frisør som fører dette merket...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Sebastian.... hmm jeg får spørre om de har noe sånt her i nærheten. Takk for tips.)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Tror den heter Sebastian Laminates Crema Styler...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Ok takk! Jeg klipte av meg bortimot 10 cm av håret i dag, og er litt fortvilt over hvor stort det egentlig ble hehe. Skulle sikkert droppa å gradere det så mye.... Nå rekker det jo under skuldrene bare... Nådde jo et langt stykke nedpå ryggen.. Lurer på hva mannen min vil si når han ser meg..... hihi
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Vet hva du mener, og når luften ar så fuktig og ekkel som nå (ihvertfall på vestlandet disse dager) blir det ekstra ille... Jeg har vært hos frisøren og kjøpt en liten flaske med antifrizz-olje. Du tar en dråpe i hånden, gnir det inn i hendene og drar hendene gjennom håret. Funker som bare det. Kostet ca 150 kr og varer i en evighet siden du bruker så lite om gangen.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 føles alltid rart når man har klippet seg såpass...synes hvertfall jeg...men sikker på at han vil si du er fin
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Vil anbefale Kerastase sin curl-cream. håret blir ikke tungt, men blir krøllet istedenfor krusete. god hold uten å bli stivt. Og så må jeg anbefale silk-oljen. de selger den på frisørsalonger. laget av noe silkegreier. helt fantastisk. må brukes i vpått hår, ellers funker den ikke Ikke børst håret for mye, og la vær å plukke på det. style det kjapt og gale - jo mer pilling, jo mer brus!!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Har jo ikke krøll i håret jeg da hehe. Men det bruser for det,... Piller og drar mye i håret idag... Ble litt for kort hehe Er det den silkinfusion oljen du mener til en 5-600 kr for ei stor flaske? Grå flaske med rød skrift ?Den har jeg.. Har ikke brukt den til annet enn huden til jenta mi, hun har tørr hud og hudlegen anbefalte den til bruk på hud, faktisk.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Nei det er gjennomsiktig flaske med sort skrift... men sikkert samme greien, jeg brukte den oljen på huden også. det er sånn all - over - greie. sikkert bare å putte i håret og se hva som skjer =) den er ganske dyr den her også...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Er en stund siden jeg kjøpte den, så det kan være at de har bytta design.... Er denne jeg har http://www.originalchi.com/chi-silk-infusion.html
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Vet hvilken Sauen mener...heter Biosilk...synes håret blir litt tungt og klissete av den...så bruker den ikke, blir bare stående her...hehe..har litt krøller jeg og, men mest bølger og uregjerlig brus...men etter at jeg ble gravid har d blitt så fint og glatt...får kun sånne korketrekkerkrøller i hestehalen uten å bruke styling eller noe...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Ta en tur innom en frisørsalong, finnes mange produkta som du kan bruke, og der kan du få hjelp til å finne de rette:) vet at bed head har en hårspray som hete anti-frizz.. ikke prøvd den da,men..
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 hei hei jeg bruker sunsilk sin leave in conditioner jeg. håret får masse fuktighet og blir ikke brusete tar det i henda og knir det inn i håndkle tørt hår da blir det så fint så ikke er det dyrt heller:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå