Gå til innhold

Her har jeg planer om å bli med :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder av en plass her, jeg. Skal sette igang med forsøk i august/ sepember, og vi er veldig spente!! Dette er første gang for oss begge. Er det andre der ute som også er førstegangsprøvere? Skal legge inn oppdateringer, og håper andre vil gjøre det samme :) Først skal vi derimot ha ferie og lade opp skikkelig :) Lykke til til alle der ute!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9753995-her-har-jeg-planer-om-%C3%A5-bli-med/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg også vil ha plass her!!!

Går på 4. pp nå etter ikm i dag... Men, vi prøvde ikke så hardt denne gangen. Hadde egentlig slått det fra oss på en måte.., og så ombestemte vi oss i siste liten!!.., men antagelig for sent.. :-(

Men, vi går på med friskt mot om et par uker :-) Og så kan vi jo få tida til å gå med å trene litt ;-)

• 2 uker senere...

Annonse

Heisann ! Jeg vil også holde av en plass her... Har nå forsøkt siden mars uten hell, men håper det går bedre denne gangen og i så fall vil vi ha termin ca 3/6. Jeg er ikke helt inne i alle forkortelser etc - hva er IKM ? Noen som har hatt hell med eggeløsningstestene ?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...