Gå til innhold

Her har jeg planer om å bli med :)


Nina_r

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder av en plass her, jeg. Skal sette igang med forsøk i august/ sepember, og vi er veldig spente!! Dette er første gang for oss begge. Er det andre der ute som også er førstegangsprøvere? Skal legge inn oppdateringer, og håper andre vil gjøre det samme :) Først skal vi derimot ha ferie og lade opp skikkelig :) Lykke til til alle der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

holder av en plass her også jeg. har reservert meg plass i maiklubben, men til nøds kan jeg vente til juni. men der går grensen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal forsøke nå i neste uke å bli gravid, så får vi se om vi ender opp her eller i mai. Har gått over tiden med de 3 andre jentene mine, så gjør nok det nå og. Håper bare det klaffer da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil ha plass her!!!

 

Går på 4. pp nå etter ikm i dag... Men, vi prøvde ikke så hardt denne gangen. Hadde egentlig slått det fra oss på en måte.., og så ombestemte vi oss i siste liten!!.., men antagelig for sent.. :-(

 

Men, vi går på med friskt mot om et par uker :-) Og så kan vi jo få tida til å gå med å trene litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg holder av en plass i juni-klubben:) Har en nydelig jente på 1 år og nå skal vi starte prøvingen på nytt. Har IKM ca 22.sept. hvis syklusen oppfører seg som den skal;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann ! Jeg vil også holde av en plass her... Har nå forsøkt siden mars uten hell, men håper det går bedre denne gangen og i så fall vil vi ha termin ca 3/6. Jeg er ikke helt inne i alle forkortelser etc - hva er IKM ? Noen som har hatt hell med eggeløsningstestene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har også tenkt at jeg skal i denne klubben. Har og ei nydelig jente på 17mnd og vi syntes det var på tide med en til nå. Enda et kjærlighetsbarn er hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...