Gå til innhold

Kjøkken fra ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne har det? Hvilken type har dere?

Og er dere fornøyd. Skal inn dit å se på kjøkken neste uke, men noen mener at kvalitetet på kjøkken derfra er skikkelig dårlig..

Hva ble prisen på deres og hvor stort kjøkken har dere ? ( vis dere vil svare :) )

Takk for svar alle sammen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Tør ikke reklamere for mye siden jeg jobber der og mange her vet det, men synes det er knall. Planla kjøkkenet før jeg fikk jobben der :-)

Skrevet

jeg har kjempefornøyd. var i huset her da vi flytta inn så det er 4 år gammelt og ser ut som nytt..

aner ikke pris men har hørt andre som har betalt halve prisen på ikea i forhold til andre steder..

Skrevet

Dårlig kvalitet var det for mange herrens år siden. Vi skal i morgen å plukke ut. "alle" vi kjenner har det. De er stor fornøyd- Vi har det der vi leier mens vi bygger nu.

Vår blir ikke så stort det kommer på rundt 30 000,- det betyr at vi kan skifte fronter, forandre overskap eller lignende om 10 år om vi er lei av den stilen. Det kan du ikke med et kjøkken til 130 000,-

Kvaliteten er like bra som andre. Nå får du også dempere til dører og skuffer, noe som har vært savnet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...