Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere stellebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kutte det ut snart. barnet er 15 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det enda, hun er 19 mnd. Lillebror er 3 mnd, så det kommer til å stå der en stund til, og da er bæsjebleiene greie å ta på stellebordet. Tissebleiene byttes mens hun står på gulvet

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å ha så lenge det brukes bleie.

Eline er starks 17 mnd. og jeg klarer ikke å vaske av henne avføringen hvis hun ikke ligger, hvis hun skal stå ser jeg jo ikke om det er rester igjen elelr ikke.

Skrevet

Sluttet med stellebord når han var 5 mnd. Da turde jeg ikke lenger. Hadde stellematte til han var ca. 10 mnd. Da nektet han plent å ligge. Nå skifter vi bleie stående og jeg syntes det går veldig greit. Får med meg all bæsjen uten problem, ble mer gris når han lå for han ville absolutt ikke ligge og lå bare å vrei seg.

Skrevet

Gutten vår er 14 mnd og vi bruker det enda. Synes det sånn jeg har best kontroll. Han ligger ikke alltid like rolig, men lar han holde på med en salve tube eller noe. Da går det fort og greit.Vi kommer nok til å bruke det en lang stund til.

Skrevet

Bruker det ennå. Er altfor slitsomt å ta det på gulvet ;-)

Snuppa er 18 mnd :-)

Skrevet

jeg bruker det heletiden.. hun er 14 mnd..kommer nok til å bruke det leeeeenge til... kommer nok til å ha det der til vi ev får nr 2..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...