Gå til innhold

Ser dere på personer som begynner å gråte lett som svake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gråter! Ved konflikter, begivenheter i livet og egentlig hva som helst; jeg gråter lett.... Ikke alltid jeg klarer holde tilbake, men det er jo flaut å gråte på jobb og sånn. Lurer på hvorfor jeg reagerer slik og heller ikke blir sint og provosert ved konflikter? Flere som er som meg og hvordan kan jeg stoppe det litt? Er ikke alltid den lureste reaksjonen er gråt for den stopper meg ofte fra å få fram det jeg mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn selv! Skal ikke så mye til!

Skrevet

Da er jeg ihvertfall en svak person!!!

Skrevet

Syntes det er litt slitsomt om det er noen på jobb som ikke klarer å ta imot litt kritikk uten å begynne å grine. Kommer litt ann på hvor og når. Men somregel er det greit.

Skrevet

Håper ingen ser slike personer som svake, siden jeg og er det ;o)

Skrevet

jeg føler nemlig at det bare er jeg som er sånn... særlig ved konfilkter, jeg blir bare lei meg jeg. Klarer ikke ta igjen eller få fram noe lurt : )

godt å høre at det er flere da!

Skrevet

sign

(at eg er super svak)

mamma har alltid sakt at eg er svak fordi eg er såååå følsom..

hun trudde ikke at eg kom til å klare en fødesel.........

.....................MEN..................

hvem som den eneste i familien fødte UTEN smertestillende????

jo... den svake av de svake....... MEG!!!

*stolt*

Skrevet

Nei, jeg ser ikke på sånne personer som svake! Slett ikke! Jeg synes det er flott at man viser følelser, det er ærlig og redelig, selv om jeg forstår at man av og til ikke får fram alt man mener når gråten står i halsen. Jeg griner litt sjøl, innimellom, men som regel er det ikke "værre" enn at jeg får sagt det jeg vil/skal.

Skrevet

Kan ikke skjønne hva som er svakt ved å gråte..

Jeg kan lett gråte, når jeg er trist, lest noe som har påvirket meg på nyhetene, begivenheter, filmer, ....osv.. men ser heller på det å kunne gråte som en styrke en har. For en er ikke svak når man viser følelser.

Skrevet

Det er flott å kunne gråte.

Jeg er en sånn person som sjelden får til å gråte, går heller og holder ting inne i meg. Og det er ikke bra for psyken i lengden.

Så vær glad for at dere gråter lett dere.

Og jeg ser ikke på personer som gråter som svake, tvert i mot.

Skrevet

Jeg er svak, og begynner superlett å gråte... Tårene presser fort på hvis jeg kommer opp i en konflikt, både med samboer og ellers... Tåler ikke noe... Synes ikke det er så greit bestandig.. Kunna godt ha tenkt meg å "ta igjen" litt,,i stedetfor tar jeg bare imot kritikk og "kjeft" uten å forsvare meg, å da blir jeg fort en dørmatte for noen...

Ellers blir jeg fort rørt da, Ved høytider, begynte til og med å gråte når jeg heiste d norske flagget en gang,,,når jeg ser på tulla noen ganger kommer tårene..(på en positiv måte ja). Fordi hun er så god..

Men en person som gråter mye trenger ikke å være svak,, bare sentimental... kommer jo litt an på settingen å da...

Skrevet

Jeg er en gråter !

Jeg gråter når jeg er glad, trist, lei sint, osv osv.

Jeg kan gråte av en tv reklame, el å se ett eldre ektepar holde hverandre i hendene på gå tur. Det har irritert meg i årevis.. men slik er jeg.

Vel å merke gråter jeg aldri på jobb, slik at noen ser meg, eller den som event kommer med kritikk blir stående å føle seg skikkelig dritt.. Men jeg kan godt gråte når jeg kommer for meg selv, av det som ble sagt..

Men pappan min har alltid sagt ( kanskje bare for å unnskylde meg :)

At man er ikke sterk, før man tør å vise seg svak !

Så jeg satser på at det er slik. Jeg vet jeg er en sterk person, jeg tar gjerne igjen, å kan godt fortelle hvor skapet skal stå.. jeg tåler ikke urettferdighet, og jeg liker ikke å føle meg lurt... Allikevel gråter jeg.. En god gråt løsner opp mye i kroppen, så jeg vil ikke endre det heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...