Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ser du svarer på ett innlegg ang trillevenninner. Jeg bor like utenfor Drammen, og lurer på om det er mulig å få en aldri så liten presentasjon av dere Drammensjentene.. Alder på babyene, og dere osv! =)
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det blir litt vanskelig å gi en presentasjon av alle fordi vi er ganske mange! Men du må gjerne sende meg en pm og fortelle hvor du bor, så kan jeg si hvem som bor i nærheten av deg hvis du vil det:)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Tja; Jeg er 24, Embla er sept baby. Piadi, 24, Nathalie er nov baby. Thea, 28??, Erle er oktbaby mammatiltrulte, 24, "trulte" er oktbaby. Nanna, 30, Truls er aprilbaby Hebbie, snart 30, hehe, Fredrik er des baby Mocci, 25, Casper er augustbaby Pia&CF er 38, CF er nov??baby. Aga, 34, Ingeborg er aug baby Ønskejenta, 25, Joakim er junibaby Mammaen til Eline, 29, Eline er septbaby Kozy K, gammal tante:p Hahaha*rofl*, Nikolai er novbaby. 2nj er eh... 29? Truls er nov baby Shevil, 33, Alver er augbaby snoopiloo, vet ikke, men hun er nå med fra tid til annen;) Vi er mange flere også, men dette er vel de som oftest er på treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå