<3 + <3 + ? Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Var vanlig vaksine altså.... Jeg grua som bare det, men det gikk veldig bra. Satte begge på en gang, så fikk jeg ta han opp og da slutta han å gråte nesten med en gang. Etterpå ble han veldig trøtt og har sovet en del i dag (ikke unormalt mye egentlig, men han pleier å sove ekstremt lite ellers da). Hadde en runde i ettermiddag da han skreik og skreik og ingenting hjalp. Til slutt la jeg ham på et håndkle på badegulvet, tok av alle klærne og la meg med nesen inni ansiktet hans. DA roa han seg og sovna. Lot han bare sove der, naken...hehe...(det er varmt her vi bor altså). Tenkte at kvelden sikkert ble pyton nå, men det gikk som en drøm. Spytta ut smokken noen ganger, men så sovna han...ikkeno skriking....yes!! Kanskje vi nådde toppen i ettermiddag da....*håpe håpe*
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ikke gøy med sprøyte =0( gi han en paracet det gjorde ett under på tullemor her i huset da hun fikk sin første sprøyte. De andre har hun ikke hatt noen reaksjon på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå