Gå til innhold

angående bordpynt ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen bilder angående bordpynt til dåpen?

Som dere selv hadde også videre ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bilde, men har tips :o)

1. Kjøp noen dessertskåler med stett. Kjøp oasis som du legger nedi og stikk fine blomster i. Blir kjempefint.

2. Kjøp noen høye glass med kort stett (smale ølglass, f.eks), fyll dem med glassperler/-steiner som de har på IKEA og stikk en rose i hver av dem. Blå glassteiner hvis det er gutt, røde hvis jente.

Billig og fint :o)

Skrevet

takk for tips :D

Fler ? :)

Skrevet

Jeg har sanne lys-greier fra tilbords. Vet ikke hva det heter.

Men er en sann med rundt glass og plass til t-lys over.

I familieselskap til 7årsdagen hadde jeg en hvit rose i hver av de. Ble nydelig. (Viktig å ta av den sterainlysholderen på toppen helt fram til det skal pynten, for det blir jo luft-tett. Holdt seg pent gjennom hele dagen!)

Ellers så kan du jo bruke glass-stener ut over bordet. Gjerne rosa/blått.

Her kjøpte vi litt pyntegjenstander i rosa. Som vi først satte på bordet, så fikk hun ha de på en hylle på rommet sitt. Veldig dekorativt :)

Hvis det er gutt, hadde Plantasjen blå roser i konfirmasjonstiden!

Kanskje de kan lage på bestilling hvir det er blått som er tingen.

Rosa finnes jo fra før av.

Skrevet

Hvis du velger ting med stett, så husk at gjesten bør se over de når de sitter til bords ;o)

Ellers ville jeg også anbefale litt lave skåler/boller som du fyller med vann. Legge litt strå bue i bollen og legg i en stk blomst som flyter(f.eks en orkidee) + gjerne noe steiner i bunnen.

Skrevet

Har ikke bilder da..

Jeg kjøpte sånne firkanta lysestaker for å ha kubbelys på.. Jeg pynta rundt lysene med perletråd, sånne med fargede perler på i glass.

Så hadde jeg hvit stoffduk . Jeg kjøpte lange bånd i rosa og offwhite som jeg la som bord midt på bordet,fra ende til annen.

Kjøpte en flat men vid skål som jeg fylte med oasis og kjøpte roser og lange eføyrenker,et par langstilkede hvite blomster(pokker hva heter de igjen.....) og dekorerte hovedbordet med den.Tvinnet inn dekorperler og litt annet grønt.

Så kjøpte jeg små skåler og kuttet ned roser og eføy som jeg passet inn til de andre bordene.(hadde hestesko) Og drysset perler utover båndene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...