Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har funnet meg en og det er slutt mellom de osv, hanhar kasta henne ut, hun var utro og er 26 år. Nå syns han synd på henne og syns det er greit at hun er i leiligheten når han er hos meg i helgene osv. jeg syns ikke noe synd på henne siden hun har vært utro og er gammel nok til å burde ta konsekvensene av det. han ser ikke noe problem, men jeg ser det som et STORT et. det vet han, greit at de har vært sammen i 4 år, men dog så forstår jeg ikke hvorfor han skal synes synd på henne for at hun ikke har funnet seg noe. Er det bare jeg som reagerer på dette og er sær? Burde jeg sette foten ned en gang for alle?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det hadde ikke jeg funnet meg i. Det var tross alt hun som var utro. Saken hadde kanskje stilt seg annerledes hvis det var han som var utro.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 det er det jeg mener også, men han vil liksom være venner med alle han og hjelpe alle osv. Går go for den også, men det det kan ende opp med at han mister meg. jeg som er SÅÅÅÅÅÅ spesiell for han osv. Akuratt nå så føler jeg meg ikke spes i det heletatt. Føler meg mere ut som ei sur sjalu hurpe på 35 år som lar meg danke ut av ei på 26 han er 37
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Det er vel opp til han hvem han vil låne ut leiligheten til? Og selv om du misliker det kan du vel ikke bestemme stort? Du får la han flytte inn hos deg da så du kan ha full kontroll.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Greit å beholde ei sklie i det ene huset samtidig som han etablerer et nytt forhold:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 har ikke med kontroll å gjøre. Har noe med respekt for den nye du har funnet deg å gjøre. Hvor moro syns du det hadde vært å vært ny i et forhold og vist at hun lå i sengen som du skal ligge i i neste uke? han bor jo der også ja,
lilja70 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Han??? -Gjør DU??? -Glem det, tydeligvis ikke. Jaja. Snu på flisa. Hadde han likt det om situasjonen var snudd på hodet?
-Hengebuksvinet- Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 eller om å skjerpe seg. Ser ikke dette for meg som konstruktivt, nå som han skal få et nytt forhold til å fungere. Forstår egentlig ikke hele problemstillingen jeg. Har hun ikke funnet seg ny leilighet? Og bor hun hos kjæresten din også når han er der? Hvor bor hun ev når hun ikke kan ha leiligheten hans? Vet det kan være supervanskelig å finne nytt sted å bo en del steder, spesielt om hun er singen. Kanskje kunne det være et alternativ at hun fikk bo i leligheten til en bestemt dato, mens kjæresten din bodde hos deg en stund?
KaMa Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Tror ikke du er noe sær som reagerer på det, men om dere er i startfasen i et nytt forhold, så er det vel ikke så mye du kan gjøre? Tenker vel litt sånn at å sette ned foten er noe man kan gjøre når man vet man er i et forpliktende forhold, hvor begge vet at de ønsker det samme. Men å si hva du tenker og føler rundt det, burde jo være en mulighet? Slik jeg ser det så vil han da ta hensyn til deg, om han virkelig er ferdig med eksen og mener alvor i forhold til deg. Og om han ikke gjør det, så ville jeg vel begynt å lure på hva jeg holdt på med..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Fatter ikke hvorfor jeg er så sjalu på henne heller, det er jo meg han vil ha og det gir han jo uttykk for så det holder. Vi snakket i sammen i går og da var hun der og skal være der nå når vi skal bort fra i dag -søndag, hun har lova at hun skal være borte til han kommer hjem. Jeg stoler ikke på det for å si det sånn. Hun skulle jo flytte den 1.juli også. Som han sier er athan kan jo ikke kaste hu på gata, nei, men hun har vel andre hun kan gå til. Hun har vel venner. Jo hun hadde det, men nå kunne hun ikke bo der leng Nei, og da er du fin og ha veit du, svarer jeg da. vet at han reagerer på oppførselen min, men han sier ikke noe spes. jeg reagerer selv pga jeg har det så )&/¤#¤&/ vondt inni meg soer så sjalu. Hvorfor er jeg ikke sjalu på andre jenter, bare henne? Føler kanskje hun er en rival, hvem vet. han er jo ferdig med henne(sier han) Han syns synd på henne da siden hun har en unge, jeg mener at det var hun som var utro og burde kanskje stå for det hun har gjort og ta konsekvensene av det. mener at det ikke er hans sitt problem at hun har driti på draget , hun er 26 og han 37 og de har vært sammen siden hun var 22 så han har vel kanskje litt farsfølelser for henne. Hvem vet. Er bare så drit lei alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå