Gå til innhold

Dette skulle for faen ikke vært lov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet 27 mars med kløe, svie i underlivet, fikk så soppmiddel mot det (canesten og prevaryl). Hadde ingen effekt så jeg dro på Klinikk for seksuell opplysning (det er jo gratis) og legen der tok bakterieprøve av meg. Fastlegen min ga meg ga meg reseptbelagt soppmiddel, Fluconazol (tror det heter det). Heller ingen virkning etter 3 kurer.. Ble videre sendt til hudspesialist, og han mente jeg hadde utslett og satte meg på 40mg Prednisolon daglig i ei ukes tid, i tillegg til Locoidol salve (begge kortison). Fremdeles ingen virkning og ble etter mye mas fra min side sendt til poloklinikken hudavd på Rikshospitalet, de ga meg Dermovat, kortisonsalve gruppe 4, Atarax, kløestillende 25mg og satt meg på nedtrapping av Prednisolonen.. Fikk da svar på prøvene fra Klinikk for seksuell opplysning, der stod det: Stafylokokker aureus (gule), Beta hemolytiske streptokokker gruppe B og kraftig oppblomstring av negative staver. Da startet jeg på antibiotika, Ery-Max. Den roet dette ned og jeg trodde jeg var på vei til å bli bra:D

Dengang ei, 4 dager etter avsluttet kur med antibiotika var det på'n igjen.. Var hos gynekolog, hun mente jeg hadde Herpes, begge testene var negative... Var idag tilbake på riksen og fikk ei ny salve som de sa skulle hjelpe..

I tillegg til dette har jeg fått sovetabletter (sover nesten ikek pga smerter), men de har jeg ikke tatt da jeg ikke føler meg komfortabel med siden jeg er alene med min10 mnd gamle sønn. Fikk også Paralgin forte, men tok de ikek så lenge slnnen min var hjemme. Han var myye hos min mor i den verste tiden (starten av mai). har siden slutten av april brukt Xylocain gel 2% for å bedøve området, noe som har funket topp inntil for en ukes tid siden.. Fikk idag beskjed om at den kan man ikke bli immun mot så jeg tok feil..

Legen ved riksen har prøvd flere ganger å legge dette psykisk, siden de ikke finner noe som virker.. Jeg har prøvd mang en gang å si at det IKKE har noe med psyke å gjøre, idag svarte jeg at de gule stafylokokkene ikke er psyke.. Da ble dama litt stille.. *sint jeg ja*

Nå idag fikk jeg Elidel salve og mer Xylocain gel og kontrolltime 17 AUGUST!!!! Det er jo evigheter til...

Er så sinna som en lemen som blir kjørt igjennom ei kvern... Hva pokker skal jeg gjøre..

Har smerter nederst i magen/ved eggstokkene på begge siden, legen på riksen mente at dette ikk var noe spes og det jeg kunne gjøre var å ta en klamydiatest...Snakk om å føle seg tråkka på.. jeg hadde foventa å bli trodd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære!!!!! Det var da ikke måte på hvor plaget du var da.... Huff, håper virkelig det ordner seg for deg snart. Ikke særlig morsomt å gå og ha vondt "der nede" da... Også såååå lenge.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for deg jeg..

Skrevet

Takker:) Den ene greia jeg fikk av Riksen igår svei så voldsomt at jeg stod i dusjen (for å dusje den av) å grein, venter på at hu legen jeg var hos igår ska ringe meg og da kommer jeg til å si at nå vil jeg legges inn, jeg vil ikke vente til 17 august med å bi lagt fordi ingenting virker...

Jeg har fått nok... MER enn nok..

Skrevet

Leste hovedinnlegget ditt i går, og tenkte på deg - og tenkte det var merkelig at du ikke ble lagt inn for "skikkelig" utredning. Nå synes jeg du skal forlange å bli lagt inn, ikke bare si at du vil! Si at du forlanger!!! Føler med deg!

Skrevet

Takk, koselig at du tenkte på meg. Jeg kommer til å forlange det ja.

Skrevet

Legen ringte nå..

Fikk beskjed om at de var underbemannet nå pga ferieavvikling, så det var hovedsaklig Ø om ble lagt inn.. Legen ville veldig gjerne at jeg skulle prøve litt til med den salven selv om det svir.. det kommer til å svi de første 4 dagene... Hvis det ikke ble noe bedre skulle jeg ringe, dvs om en-to ukers tid... Dem legger meg garantert inn om dette ikke virker..Hu sku også be sekretæren om å finn en time tidligere enn 17 august...

Skrevet

Det var br det da :-) At de fant en tidigere dato til deg... Får håpe du snart kan finne ut hva alt dette er for noe...

Skrevet

Heisann:)

Ja, de må jo det, får høre imorra når jeg evt får time... BØR bli før juli er omme.. *lei*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...