Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Er det noen andre som vil være med å teste på fredag? Så lager vi egen resultat liste=) Jo flere vi er sammen;)
2 fine små Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ja,d et er kult! Jeg har IKM rett over helgen, men er saa full av symptomer at jeg vil teste jeg ogsaa... Friday it is!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Så bra=) Vet ikke når jeg har IKM, men er vel rundt nå hvis ikke jeg allerede er over tiden=) Er fryktelig ustabil, men har alt av symptomer=) Noen ca tid du kommer til å teste?
2 fine små Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Morgen tenker jeg... =o) Siden det er foer IKM, men jeg bor i Asia, saa morgen for meg er naa du saavidt har lagt deg dagen foer, sukk... Saa jeg blir foerst til aa teste tenker jeg...
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Okay, men da bare legger du ut resultatet når du har tatt da=) Så kommer jeg etter. Hadde vært gøy med noen flere da=)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg blir også med å teste på fredag! Jeg har IKM på søndag, må vel ta en digital CB jeg da??
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Det er kanskje greit det=) Men digital CB, må man kjøpe de på nett? Har ikke de på apoteket her i byen. Sist jeg var der så hadde de bare qr
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 eg blir me eg og=) sjøl om legen ba meg vente me å teste til eg var 2-3 uker over tid=) er 4 dager over tid i de minste=) hehe
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Ja, jeg hadde ikke klart å holdemeg, mini-lilly! Hvorfor skulle dere vente da...? Anicol: CB digitaltester hadde de på Vitusapoteket her, men på apotek1 hadde de ikke.. Men det varierer vel litt hva hvilke utvalg hvert enkelt apotek velger. Men går helt sikkert an å bestille dem på nettet også. Lykke til alle sammen!! )
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Tror jeg blir med å teste jeg og... Selvom jeg testet neg på mandag... Men har fortsatt ingen tegn til noe som helst da... Tenkte egentlig at jeg skulle teste på mandag, men siden vi er så mange som skal teste på fredag kan jeg jo bli med på festen! Selvom jeg tror jeg lir skuffet... ;(
husmortrall Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 om ikke mensen har kommet til fredag skal jeg også teste.tok en QR fredag,som var negativ( og trolig ugyldig pga veldig lite urin). mensen er nå 9 dager forsinket....
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 slenger meg på jeg Tviler på det er noe resultat men.. er jo lov å håpe! Er ikke helt inni alt det dere snakker om, men.. Tisse på pinne skal jeg hvertfall klare
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 Detta blir gøy=) Gubben min drar på jobb klokka syv, så står nok opp da og tester=) Noen som blir tidligere=P?
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Jeg blir nok langt ut på dagen, for jeg skal jobbe natt til fredag, så da legger jeg meg ca kl 8 om morningen, så står jeg opp å tar testen.. Eller kanskje jeg skal ta den før jeg legger meg..? Da blir det nok ikke mye soving!
Cala75 Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Frister å slenge seg på, men jeg vet ikke om det har noen hensikt. Har IKM først på mandag, så da blir det i såfall tre dager før. Hadde egentlig lovt meg selv at denne gangen skal jeg klare å vente med å teste til etter IKM.....
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. juli 2007 hehe, er tydelgvis ikke den eneste som er utålmodig=) Tok den første testen min for en uke siden.. Neg så klart men har ikke skjedd noe annet enn at jeg har fått mer symptomer.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Nå har jeg vært å kjøpt meg test, så da blir det testing med en gang jeg kommer fra nattevakt... Men føler meg overhodet ikke gravid, så er forberedt på en negativ test. Synd at du fikkmensen Anicol.. Du som hadde invitert til testefest og alt også.. Håper det klaffer neste gang! Dere andre da? Symptomer?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Jeg føler meg ganske gravid... Har aldri vært det før så har ikke peiling på åssen det føles. Men føler at kroppen er annerledes om dagen. Og en svaaaaak positiv test gjør jo ikke symptomene mindre akkurat
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Ååå..? Ja, da hadde nok jeg også fått symptomer! Håper du er gravid da!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Uff ja jeg og.. he he...men testet neg i dag da... men nok, dum som jeg er, teste igjen i morgen selvom jeg egentlig burde vente til lørdag/søndag. Jeg trodde jeg skulle svime av når jeg så en liten strek på testen altså... he he har lissom aldri skjedd meg før!
3-prinser Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Kaster meg på lasset jeg og tester meg i morgen tidlig. Er vel litt tidlig, men klarer ikke vente lenger. Har en veldig god følelse på at spiren sitter. Lykke til alle sammen.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 5. juli 2007 Det var utrolig skuffendes ja.. Men men, får bare holde ut og prøve mer=) hehe.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #25 Skrevet 5. juli 2007 Dere som har vært gravid før; hadde dere en følelse av at dere var gravid med en gang eller? Jeg føler ingen ting, har en magefølelse som sier at jeg ikke er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå