Hiv o'hoi Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Etter en del prøving og feiling, så har jeg nå prøvd vaskeklutene fra libero på lillegutt.. Greia er at han hyyyler når han får dem på huden (samme greia som når jeg som uvitende førstegangs prøvde våtservietter på han).. Jeg får intrykket av at det er fordi det svir. Han lager ikke en lyd når jeg bruker vanlige kluter på han.. Er dere sikre på at det ikke er noe slags stoff i dem, selv om de ikke lukter noe og virker veldig nøytrale.. Tror jeg bare må bruke dopapir og klut..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Har du prøvd vaskeserviettane fra Euroshopper!! Det er samma prinsippet som Libero sine men dei er bare så mjuke i forhold til Libero sine!! Brukar bare dei her i huset eg!!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Gå på apoteket og kjøp Mesoft-kompresser 10x10 cm og lag dine egne våtservietter! De svir garantert ikke! Koster lite også, og er veldig greit alternativ eller supplement til klut. Fjern det værste med Mesoft og vask med klut etterpå, eller gjør begge deler med Mesoft. Vi bruker bare Mesoft, vi, ved bæsj. Til tissebleie bruker vi sjelden noe som helst, bortsett fra morgen og kveld, selvfølgelig, da vasker vi med klut og en liten dråpe Lactasyd.
Bettybu Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Kjøp TORK kluter. Mye brukt i barnehage, myke og gode og DYRE : ( Kjøpes på NorEngros her, men Finnes vel kanskje på Binders butikker? Liberob klutene er tynne og harde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå