Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Fikk telefon fra legen min i går at jeg har fått uvi. Har ikke fått startet på pencilinkur enda pga forsiknkelse i leveransen av tablettene. Jeg er i uke 31. Andre som har hatt uvi?
Nanna1976 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hadde det for et par uker siden, i uke 38. Var ikke noe problem, ble satt på en tre dagers antibiotikakur og da forsvant den. Jeg var i grunnen litt overrasket over at jeg hadde det, for hadde ikke hatt noen typiske tegn. Pass på å få i deg Biola etc. så ikke magen blir steinhard:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Takk for tilbakemelding. Jeg har heller ikke hatt noen symptomer på det, så jeg ble ganske overraska da jeg fikk vite det.
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jepp! Går på kur nå. De tabelettene smaker j.....! Har ofte litt utslag på u-stixen, så legen mente vi burde prøve en kur får å se om jeg ble kvitt det. Så vi får se. Er i uke 33 jeg da.
september troll på vei;) Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Drikk masse appelisnjuice ,og om du er plaget med tilbakefall, drikk tranebærjuice eller ta kapsler;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 utslag på stix er like ofte foråraket av sopp inf i skjeden visstnok....så lurt å dyrke urinenen.....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 jeg har har uvi under hele svangerskapet er nå i uke 37 og har ikke hat det på en stund siden jeg gikk på en hard kur for noen uker siden 15 dagerskur. ikke farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå