SaDa Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vil heller si det er et godt kjøp jeg. Har hatt mye bruk for det vi hvertfall. Kjekt og letvint å ta med hvis en skal på tur eller besøk. Da har barnet altid et trygt sted å ligge når en er borte.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 kan eg spørre hvilken dere har? Har selv sett på den til Samsonite som kan brukes opp til 2-3 år
SaDa Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har kjøpt både på europris og barneverden(heter barnas hus nå). Den fra Europris knakk i ene siden. Er veldig fornøyd med den andre, så jeg kjøpte ny på barnas hus i går.(Koster 299,- der). Siden vi har en på 1 år og en på 2 år, så må vi jo ha en til hver:o) Og de må jo tåle at 2 åringen klatrer ut og inn i den, noe denne tydeligvis gjør. Har du ikke barnas hus i nærheten, så er det en ABC-design reiseseng jeg er mest fornøyd med. Den nye har jeg ikke testet ut, men heter hus (barnas hus sitt eget merke?). De fleste kan bruker til 3-4 år. Håper du finner en du blir fornøyd med:) Er jo så mange å velge imellom og mange trur jeg er overpriset!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå