Gå til innhold

hvor stor er dere rundt magen å hvilken uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er i uke 36/37 og er 106 cm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har mage mål??

Skrevet

he he jo er uke 30 og er 114 cm.. stor ja

Skrevet

Jeg er i uke 34 og er 96 cm rundt magen.

Skrevet

målte meg nå, 89 cm og i uke 28+0. hmm var det sist jeg målte meg ca 3 uker siden,men hun vokser jo..

Skrevet

uke 28 og 94 cm:)

Skrevet

35. uke: 114cm

Jeg håper det ikke blir så mye mer :-P

Skrevet

Er 118 cm rundt navlen og 40 uker gravid.....sukk..

Skrevet

jeg var 117 cm!!!!!!!!!! når jeg var 28+3.....Så jeg er diger ja....håper jeg ikke vokser i dette tempoet helt til uke 40! Da er jeg sikker på att magen sprekker!!!!!

Skrevet

Hei, jeg har termin om 5 dager. Magen er nå på 102,5 cm. Da jeg fødte sist for ett og ett halvt år siden var jeg 100 cm da jeg var 40 uker...

Skrevet

Jeg målte igjen nå og da før frokost..ligger på 114 cm:) Syntes jeg hadde vokst litt mye på kort tid, men det var nok bare mat som sprengte den opp:)

Magamålet forandret seg etter magen sank..

Skrevet

I uke 29, 102 cm med 2 i magen :o)

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har 117 cm rundt magen

Skrevet

Uke 33 og 122cm rundt,men det har det vært siden uke 29..

Skrevet

uke 37 og måler 123cm.

Skrevet

jeg skjønner ikke helt dette.... disse målene sier vel ingenting om hvor stor "gravidmage" man har.... en som er overvektig er kanskje 100 cm rundt magen før graviditet.... så om den personen feks er 114 cm i uke 25 så sier det jo ikke noe om hun har stor gravidmage, eller bare er stor i utgangspunktet? eller er det bare meg som ikke skjønner???

Skrevet

nei, gjør vel egentlig ikke det, men var faktisk litt artig. har ikke målt før, men er nå i uke 27 og var 105 cm rundt magen. Hadde vært artig å målt seg tidligere og, for å se hvordan en vokser..

Skrevet

ops, mente uke 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...