Gå til innhold

syns dere det er seint med dåp


Poteto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neh. Vi vurderer å ha det i mars, vi..

 

Har ikke planlagt så mye, akkurat. Er nesten frista til ikke å ha noe, men vet familien kommer til å bli sure da (de liker ikke at jeg ikke feirer bursdagen min, en gang..).

 

Jeg har vært i dåp til 5mnd gamle babyer.. Ser ikke at en måned til eller fra gjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dåpskjolen passer :) Vi har å tenkt på januar for jeg syns det blir så nært jul hvis vi skal ha det i des. Svigermor er vant me dåp når de er 2, 3 mnd gammel. Det synes jeg er alt for tidlig. Bedre når de er litt større, mer våken og kan være mere "med" på tilstellningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke.

 

Vi planlegger navnefest når babyen er 10 mnd vi, men det er kanskje vanligere at barna er større ved navnefest enn dåp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ut på tur

Det er jo også en del som venter til ungene går selv, eller samler hele ungeflokken. Ta det når det passer best for dere synes nå jeg da :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg syns ikke det er seint...jeg har termin 15 august..og har lyst å vente til ut på vårparten... til det begynner å bli litt godt i været.. hva syns du om det??? Da er jo snella allerede 7-8måneder..jeg vet ikke hva det blir til,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å ha i oktober jeg...barna er mye roligere til mindre de er så jeg satser på det...men er jo ikke for sent med januar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange som vil vente til været blir bedre.. så ikke en dårlig ide det :)

å været i norge er jo ikke så veldi pent på høsten.. stort sett bare regn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..datteren min ble født i juni og vi hadde dåp i mars.. gikk kjempefint det , var ikke en lyd fra henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker også å vente til vårparten når været blir litt bedre. Tanken er å ha en hagefest i mai/juni. Da er jo vesla 9 måneder, men det går greit, synes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi døpte eldstemann når han var akkurat 3 mnd og det synes vi var fint. Han var våken og fulgte med under hele dåpen/gudstjenesten og sov litt når vi kom hjem, også var han våken store deler av selskapet også. Når det nå gjelder nestemann blir jo han 3 mnd i slutten av november og da kan det være vi gjør som andre her inne at vi venter til etter jul engang. Har ikke planlagt noe som helst ennå og tar vel det når vi ser når han kommer til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...