Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Er 30+0 og neida, ingen tegn til at hun kommer til å snu seg. og nå kjenner jeg hun ligger heeeelt nedi bekkenet med denne rompa si. Er det helt vanlig eller? hun har ligget med hodet på høyre side, rumpa ned og føttene på venstre side på alle 4 UL'er, og jeg har alltid kjent alle spark på venstre side og slag på høyre side. Kom i setefødsel selv, så hun skal vel gjøre som meg... =P
SokkeLaila Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 ..dytter på denne -for dette lurer jeg også på!
Potetstappe Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Snuppa her har ligget med hodet ned siden uke 19 faktisk.... Og festet seg i uke 26. Tror ikke det er vanlig at det skjer såå tidlig..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 hmm jeg må ha "rare" barn i magen,alle har (fra jm kan kjenne de) logget med hodet ned,gjør det denne gangen også. kjenner jeg det selv å da. er 28+0 i dag.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 hm... jenta her er sent ute altså... uff, vil IKKE ha setefødsel...
SokkeLaila Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 ..her er vi 29 uker om et par dager og jordmor mener barnet har 'aaall veeerdens' tid å snu seg på..! Kjenner at jeg begynner å stresse litt med det nå! Signerer Sauens bønn til den lille! '..'Vil du ikke snu deg bare bittelitt, da..?'
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 hehe bare liiiitt snuing takk? men rumpa hennes er borret helt nedi der, er skikkelig øm og greier. fra forrige kontroll og frem til nå )altså under to uker) er alle klærne blitt for trange fordi rumpa ligger så langt nede at den lager en "bul" der som skjørtene og buksene slutter...
Mazza** Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Han lå hvertfall med hodet ned på kontroll i uke 28 , hvor lenge han har liggi sånn vet jeg ikke...magen min er superhard så det var nesten vanskelig for jordmor å kjenne det også....
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jenta mi ble snudd i uke 38 hun. Da hadde jeg gått med 2 cm åpning i over 2 uker.
tøffereentoget Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Er i uke 35+4 og babyen ligger i sete. Har gjort det i hvertfall de siste 4 ukene, som vi vet. Håper den snur seg snart! Og de sier jo at de kan snu seg fram til det siste, så stresser ikke så med den enda.... men skal i hvertfall ikke føde i sete, det er nå helt sikkert!!!!!! :-)
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Rundt uke 28 - jeg kjente at hun snudde seg...plutselig kjente jeg spark oppe i magen;o) Var på ul i uke 28+6 og fikk det bekreftet - jm sa da at hun ikke nødvendigvis ville ligge med hodet ned frem til fødsel siden hun fremdeles hadde plass å snu seg på....men hun har ikke snudd seg - er 37+1 nå, så da er jeg vel rimelig sikker på det;o)
Lita1 Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Sistemann snudde seg 8 dager før fødsel/uke 38.Da var det allerede en plan på at jeg faktisk skulle føde i seteleie hvis han ikke snudde seg.Men sånn gikk det ikke:)
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Er i uke 24 og tror lillegutt begynner å snu på seg. Han har hele tiden lagt med bena ned mot underlivet og hodet på høyresiden. Har kjent alle sparkene nede og hendene ut mot høyre. Nå kjenner jeg dunk på høyre og venstresiden, sånn midt på magen. Ingenting nede :-) og godt er det. Var veldig ubehagelig når han sparka nede, særlig når han hikket. Nå håper jeg han holder seg midt i magen en stund og snur seg med hodet ned med tiden :-) (som jeg har bedt ham gjøre den siste mnd... he he)
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 i uke 27 eller no så lå hun med stompen ned og fra uke 30 med hodet ned så det er håp for lammet også
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Jormora mi sa at babyen snur seg med hodet ned fra uke 30 og fremover (altså at det varierer fra person til person)
Plutselig_gravid Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Lillegutt lå seg med hodet ned tidlig. Festet seg vel i uke 30 ca.JEg var glad! Ville helst unngå sete. Men, ribbeina mine fikk gjennomgå)
erotica80 *3boys1girl Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 Hodet till min lille ,var ikke festet v fødsel en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå