lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 kjøpt ny, brukte den igår, men husker ikke helt innstillingen.... får det ikke til idag, har trykka på ALT! ingenting blir varmt! og jeg har micropopcorn i skapet, som jeg har skikkelig lyst på!!! (
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hehe... Hva med bruksanvisningen da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 bruksanvisning er for pyser neida, bare tuller... har lest den men ble ikke noe klokere.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hehe.. Jo, da, er enig der, det er det første som blir lagt bort, også blir det å knote selv.. hehe.. Hmm.. var da en inviklet micro da.. Sånn er min grei.. Tining eller full styrke, også antall minutt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 ja, denne skulle jo være så fryktelig enkel å bruke sa de i butikken.... ååå blir skikkelig amper, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå