Prinsen og jeg Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Vi skal flytte til Singapore i August. Har en liten gutt på snart 6 mnd. og ønsker å komme i kontakt med andre som bor der nede.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg flytter dit 19. juli:) Skal være et år til å begynne med. Har en jente på fire måneder jeg.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Var en annen her inne også som muligens skulle flytte dit, de hadde ikke fått vite ennå... De har lekegruppe hver mandag i sjømannskirken som jeg tenkte var en grei måte å bli kjent med andre norske familier der nede. Gleder du deg?
Prinsen og jeg Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Hei, vi reiser ikke før rundt 20. august og jeg vet ikke helt om jeg gleder meg enda. Har så utrolig mange ting jeg må få ordnet her hjemme før vi reiser, også tror jeg at jeg må komme meg ned dit før jeg klarer å forholde meg til det. Jeg så også den lekegruppen i sjømannskirken som jeg har tenkt å gå på, må jo bare komme meg i kontakt med andre så tidlig som mulig så man ikke føler seg ensom. (No jeg er litt redd for.) Hvis du vil så må du gjerne sende meg en melding via profilen min her inne så kan vi utveksle mailadr. og holde kontakten og møtes når når vi kommer dit i slutten av August. Så kan jo du guide meg de første dagene siden du har en mnd. forsprang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå