Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Endelig har han fri noen dager, også har han vært og beøkt broren sin langt oppe i Hallingdalen. Nå sitter han "fanget" mellom flom og jordras på riksveien og kommer neppe hjem i løpet av natten. Møkkavær:( Og sidend e har åpnet demningene i dag fordi de holdt på å renne over kommer det jo ikke til å bli bedre i løpet av natten/morgendagen!
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Stakkars J! Men hva skjer med turen i morgen da ( er egoistisk, tenker bare på konsekvensene for MEG)...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Dersom han ikke kommer hjem til da så har jeg recarosetet, dersom du har anledning til å hente. Men belag deg på MYE omkjøringer og trøbbel dersom du er hjemme, drammenselva har gått 70 meter inn på land og kommer til å øke med MASSE i natt og morgen tidlig... Hønefoss og Skaret er begge stengt i øyeblikket så det går ikke å kjøre den veien...
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 OI såpass! Ja jeg henter jeg, håper at det ikke er for mye omkjøring for jeg kan ikke så mange alternative veier jeg ( kan så vidt vanlig vei). Men skal beregne god tid!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Bare sjekk trafikkmeldingene før du reiser, nrk på nett, de er mest oppdaterte vanligvis...
pusejenta Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Uff da.. Stakkar! Det høres ikke noe særlig trivelig ut!!! Skikkelig møkkavær altså!! Får håpe værmeldinga tar feil, og at det blir bedre i natt/morgen!!
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Ø sier at det ikke kommer til å være noe problem for meg å komme til deg i morgen, og heller ikke videre til liertoppen. Han kjører den veien tidlig i morgen så da får han også gitt beskjed om han tar feil...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Så bra:) Veien ligger jo ganske høyt og rushet er over så regner jo med det, men vet jo aldri, dersom det fortsetter å pisse ned sånn her så detter vel snart asfalten av:p
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Vi gikk en grei tur i mt før i dag forresten. Kjempe koselig! Det regnet, men det var ikke noe problem når man har ny regnjakke! Jeg digger mt, lur oppfinnelse:)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Du digger regnjakka og, bare innrøm det;) Hehe...
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Ha ha, er ikke så dum den heller. Men jeg hater den teite glidelåsen på den! Grrrr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå