Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har han fri noen dager, også har han vært og beøkt broren sin langt oppe i Hallingdalen.

Nå sitter han "fanget" mellom flom og jordras på riksveien og kommer neppe hjem i løpet av natten.

Møkkavær:(

Og sidend e har åpnet demningene i dag fordi de holdt på å renne over kommer det jo ikke til å bli bedre i løpet av natten/morgendagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars J! Men hva skjer med turen i morgen da ( er egoistisk, tenker bare på konsekvensene for MEG)...

Skrevet

Dersom han ikke kommer hjem til da så har jeg recarosetet, dersom du har anledning til å hente.

Men belag deg på MYE omkjøringer og trøbbel dersom du er hjemme, drammenselva har gått 70 meter inn på land og kommer til å øke med MASSE i natt og morgen tidlig... Hønefoss og Skaret er begge stengt i øyeblikket så det går ikke å kjøre den veien...

Skrevet

OI såpass! Ja jeg henter jeg, håper at det ikke er for mye omkjøring for jeg kan ikke så mange alternative veier jeg ( kan så vidt vanlig vei). Men skal beregne god tid!

Skrevet

Bare sjekk trafikkmeldingene før du reiser, nrk på nett, de er mest oppdaterte vanligvis...

Skrevet

Uff da.. Stakkar! Det høres ikke noe særlig trivelig ut!!!

Skikkelig møkkavær altså!!

Får håpe værmeldinga tar feil, og at det blir bedre i natt/morgen!!

Skrevet

Ø sier at det ikke kommer til å være noe problem for meg å komme til deg i morgen, og heller ikke videre til liertoppen. Han kjører den veien tidlig i morgen så da får han også gitt beskjed om han tar feil...

Skrevet

Så bra:)

Veien ligger jo ganske høyt og rushet er over så regner jo med det, men vet jo aldri, dersom det fortsetter å pisse ned sånn her så detter vel snart asfalten av:p

Skrevet

Vi gikk en grei tur i mt før i dag forresten. Kjempe koselig! Det regnet, men det var ikke noe problem når man har ny regnjakke! Jeg digger mt, lur oppfinnelse:)

Skrevet

Du digger regnjakka og, bare innrøm det;) Hehe...

Skrevet

Ha ha, er ikke så dum den heller. Men jeg hater den teite glidelåsen på den! Grrrr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...