Gå til innhold

Kan noen svare meg om helsesekretær utdannelsen? Please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen svare meg konkret på hvor mange år må man gå på videregående skole for å ytdanne seg til helsesekretær? 3 år? Hva består de årene av? Grunnkurs, VK2 og VK3? Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GK helse -og sosial

VK1 helseservicefag

V2 helsesekretær

Skrevet

for og skli in på en drue. hva gjør en helsesekritær?

Skrevet

Tusen takk for et raskt og ordentlig svar!

Skrevet

Kan ha mange forskjellige oppgaver :-) Hva vil du vite da?

Skrevet

Var sån da jeg gikk den :-) Gikk ut i 2000

Skrevet

Er det vanskelig, synes du, å ta avsluttende eksamen? Er det kun 1 eksamen eller flere i flere fag på slutten av VK2? Blir det noe praksis i løpet av VK2?.. Og viktigste spørsmål: er det lett å få jobb etter det?

Skrevet

Jeg har tatt medisinsk sekretær ved Utdanningshuset. Var ferdig utdannet på et halvt år, men da får man ikke autorisasjon... Jobber som helsesekretær ved sjukehus i dag:)

Skrevet

vet ikke jeg.. vet ikke hva jeg vil bli selv. å helsesekritær har jeg ikke hørt om før.

det som gjør jobben gøyal og intresang :-)

Skrevet

Lønna er drittdårlig selv om den har begynt å gå opp noe. Om du vil ta en slik utdannelse, burde du heller bli helsearbeider (hjelpepleier/omsorgsarbeider) også ta et lederkurs innen helse og sosialfag om du ønsker en kontorjobb innen dette. Det vil du nok få mer igjen for.

Skrevet

Det du gjør er å holde orden på kontoret du jobber, ta telefonen, arkivere, skrive journaler etter diktafon, kanskje ta blodprøver og sende til lab og litt forskjellig sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...