Gå til innhold

hjelp - gutten min e syk !

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff han tok 3mnds vaksinen i dag og har sovet en del men fra rundt syv tiden har han vert skikkelig grinete det har nesten vert umulig å roe han , samt som han holder på og få tennene sine opp... uff stakkers spm mitt var om deres fikk diare etter vaksinen.? han har nå fått mat , kos dentinox og en stikkpille så nå er han akkurat sovnet-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gutten vår fikk også 3 mnds vaksine i dag. Gikk fra verdens blideste lille gutt til veldig grinete resten av dagen, ville bare sitte på fang og fikk 38,5 i feber. Fikk en stikkpille og da gikk feber ned, veldig slapp så sovnet han kl 19 og regner med han sover natten gjennom. Gir ham mat kl 23 så da skal jeg sjekke ham temp igjen. Ellers har jeg vært inne noen ganger for å kjenne på pannen, tror det verste er over nå.

Skrevet

Å nei.. dette lover ikke godt for vår del.. har time imorgen kl 08 for vaksinen, og skal ut og reise med fly på torsdag.. så jeg gruer skikkelig i tilfelle han blir syk.. Hvor lenge pleier det å vare..? Til spørsmålet har jeg ikke hørt at diare er spesielt vanig, men tretthet, feber, lite matlyst og uvel..uvel kan vel forsåvidt være diare.. God bedring til guttene da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...