Gå til innhold

Februarbabyer i Grimstad?


Gullklumpens mamma

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes noen februarbabyer i Grimstad? Vi flytter til Grimstad i løpet av august og det hadde vært koselig om det fantes flere februarbabyer å bli kjent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro! Det er jo alltid koselig å ha kontakt med småfolk på samme alder som vår lille gutt. Han er en stor,liten gutt som er veldig blid og veldig rolig og selvfølgelig er han mammas lille gull :)

 

Nå gleder vi oss til å bli sørlendinger igjen etter å ha bodd mange år på østlandet. Vi flytter sørover i løpet av sommeren. Trives dere med baby i Grimstad? Forresten har vi meldt oss på babysvømming i Grimstad til høsten. Vi har gått et nybegynnerkurs allerede og synes det er kjempemoro! Har dere prøvd det enda?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke i Grimstad akkurat nå, men har gjort og kommer tilbake ;)

Er der ganske ofte da.. Har failie og venner der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Jeg er så treig med å svare, sorry!

Babysvømming har vi ikke gått på, har hatt veldig lyst egentlig men ble enige om å la være fordi pappa har hatt mye allergier som liten. Tror kanskje jeg angrer litt.. Nå er babysvømming-kurset fullt, så dte toget er gått...

Vi stortrives med baby i Grimstad! Det er vel ikke spesielt mange baby-aktiviteter i byen akkurat, så det blir mye turgåing og kafèsitting og shopping. Foreløpig har dette vært helt greit for Hedda som stort sett sover i vogna si. Men nå blir ho jo mer våken etterhvert. Tenkte å begynne på musikk-gruppe med henne til høsten.

Hvor i Grimstad skal dere flytte til? Og når flytter dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen "Grimstad babyer"

 

Moro å høre fra dere! Vi skal flytte til Holvika i løpet av august så nå nærmer det seg med stormskritt! Hvor i Grimstad bor dere? Det hadde jo vært moro å bli kjent både med Hedda og andre Grimstad babyer! -Så kankje vi kunne trille litt sammen på sensommeren :)

 

Musikk-gruppe høres også spennende ut! Vi har meldt oss på babysvømming i tide, men har ikke hørt noe om musikk-gruppe. Hvor/hvem er det som arrangerer det?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere. Skal dere flytte tilbake til Grimstad nå ? Moro å høre at det finnes flere småtroll på akkurat samme alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi flytter til Grimstad før på et par år iallefall, kommer litt ann på jobben til samboer igrunn, men gledr meg faktisk litt til å flytte tilbake, er jo så kosli by, trives godt der!!

Men vi er der ganske så ofte da!

Hvor i Grimstad bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Landvik, det er jo ikke mer enn en god spasertur (eller 5 min i bilen) fra Holvika.

 

Mener det er familiesenteret som arrangerer musikk for de minste, men dette skal jeg sjekke nærmere. Koselig om flere er med!

 

Vi er veldig mye ute på tur, jeg liker å trille og Hedda trives godt i vogna si. Kjenner flere februarbabyer også, og noen småttiser fra april og juli. Og det er kjempeflott at flere kommer!

 

Nå må vi nok mase litt på Irene også, så ser vi nok mer til henne og Malin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...