Gå til innhold

alle tar ferie!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

nå skal både jormor og legen min ta ferie om to uker. Jeg har neste time hos jordmor nå dagen før hun tar ferie(om to uker) , og så fikk jeg en time hos en annen jormor 4 dager over termin, altså to uker etter der igjen....Er ikke dette litt lite?

Synes jeg husker at jeg gikk til jormor hver uke de 4 siste ukene av svangerskapet sist??

Eller er jeg bare syk etter oppmerksomhet.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det vanlig å gå hver uke til kontroll di siste 4 ukene, men kan jo hende di praktiserer litt forskjellig rundt om...

Skrevet

kjenner til problemet!

legen min skal ut i ferie neste uke, jordmor sa sist at hun ikke kom tilbake fra ferie før 2 uka i august, og da har jo jeg termin! men skal til henne i morgen og da får jeg vel vite når hun drar ut i ferie, og føda er stengt ut juli så kan ikke gå på kontroll dit heller, eller komme for skjekk om det skulle vere noe....

(hvet ikke om jeg orker å reise i 1 og 1/2 time til neste sykehus, er travelt å kjøre bil så lenge for en kontrol som tar 15 min)

og på toppen av det hele så drar fysioterapauten min som jeg har blitt så gla i ut i ferie om 2 uker....hvordan skal jeg klare meg siste ukene mot termin uten henne aner jeg ikke :P

nei neste gang skal jeg ikke ha barn /vere høygravid i fellesferien....

Skrevet

Her har også JM ferie, men kun en kontroll jeg "mister" hos ho. Jeg var på kontroll i uke 38 og skal igjen i uke 40...

Skrevet

Min jordmor sa at i de nye føringene er antall oppfølginger hos lege/jordmor redusert slik at det kun skal være oppfølging annenhver uke på slutten. Hun likte ikke det.. Og det er nok ganske nytt, for det gjalt ikke sist jeg var gravid. Fødte da i november 2005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...