Gå til innhold

Oppblåst............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp......................føler meg som en ballong. Har flere tegn på at noe er i gjære, men det mest plagsomme er at jeg er så forferdelig oppblåst i magen. De siste dagene, når jeg er hjemme vel og merke

:-P, har jeg måttet gå med buksa åpen, he,he (og den er i utgangspunktet ikke stram). Ser nesten ut som om jeg er flere mnd på vei allerede. Kjenner at det er noe som jobber der nede. Har en god følelse nå på at spiren sitter.

Noen andre som også er oppblåst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg kjenner meg igjen ja! Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å åpne smekken og knappen. Har en konstant bul på magen. Men venter fremdeles på positiv test=) Tenkte å vente til helga=)

Skrevet

det var det første som jeg merket isåfall..... etter det begynte menssmertene. er idag 3+6:)

Skrevet

Har IKM om en uke, jeg da, 11.juli. Blir en lang uke..................................

Skrevet

Har du testet positivt?

Skrevet

jeg er litt utafor hele greia jeg egentlig. er ett surrehue uten like og er veldig uregelmessig. De to siste gangene jeg har hatt besøk av TR var 8 april, og så 23 mai. Så er litt her og der.. men har mye symptomer nå.=) Så bare håper og håper=) Får håpe det går for oss alle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...